kickasses Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Tjoho! Tipsen jag kan ge dig är, ta det lugnt ha kul i livet & om du ser en snygg tjej behöver du inte tänka "henne måste ja ha , henne måste ja gifta mig med" ta det lugnt bara , du är sm sagt riktigt ung. När du är bland tjejer dra skämt, visa upp dig lite , fast inte för mkt. Var dig själv, men kom ihåg, tjejer gillar killar med humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 varför inte 6 miljarder jordens befolkning är 6 miljarder om jag inte är helt bäng Ja men alla är inte tjejer och många är för gammla eller unga. hehe B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Om jag förstår rätt, så bryr sig tjejer OFTAST om utséendet. Men leta inte, bara vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Om jag förstår rätt, så bryr sig tjejer OFTAST om utséendet. Men leta inte, bara vänta. så sant. det gör tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Bryr sig inte killar om utseende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Bryr sig inte killar om utseende?[sherlock] Inte jag.. [/sherlock] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Bryr sig inte killar om utseende?[sherlock] Inte jag.. [/sherlock] ALLA bryr sig om utseendet. Mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the360turn Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 asså ärligt jag tycker synd om dig det kan finnas många förklaringar vörför tjejerna inte gillar dig OM DE RETAR DIG BETYDER DET KANSKE ATT DE GILLAR DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 asså ärligt jag tycker synd om dig det kan finnas många förklaringar vörför tjejerna inte gillar dig OM DE RETAR DIG BETYDER DET KANSKE ATT DE GILLAR DIG OCH OM DE SLÅR DIG SÅ BETYDER DET ATT DOM VILL HA BARN MED DIG!!!1 eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Många säger "det kommer" , vilket är inte nåt jag skulle tro direkt. Om du gör det så visst, men om du verkligen vill ha en tjej får du ju "offra" dig lite x) börja prata med dom, ta deras nummer, chatta, smsa, sedan bestämma en träff. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.