Texaco Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Hm... jag tog för givet att folk skulle fatta att jag var sarkastisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Kul att ligga underst i den där högen. aa, jätte kul! NOT! man får massa människor och tjurar på sig, man typ krossas ihjäl om man ligger längst under. Han va sarkastisk :rolleyes: kalla mig inte nOOb eller nåt sånt nu men vad är sarkastisk? Det här är varför p9-13 blir diskriminerade -.- Sarkasm är ungefär samma sak som ironi. Man säger något man inte menar. PS. Du är jätte cool :) OnT: Tjurrusning/fäktning är båda fel enligt mig. I tjurrusning skadas människor och i tjurfäktning dör tjurar. ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 aa dom får f*n skylla sig själva. dom håller på med tjurfäktning >:-( Så att en slumputvald människa ska få sota för att folk i Spanien sysslar med tjurfäktning? Hahaha, jag ska nog hemsöka dig och slå en midsommarstång i skallen på dig, för i Sverige sysslar vi med knäckebröd och surströmming så vi får f*n skylla oss själva! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 aa dom får f*n skylla sig själva. dom håller på med tjurfäktning >:-( Så att en slumputvald människa ska få sota för att folk i Spanien sysslar med tjurfäktning? Hahaha, jag ska nog hemsöka dig och slå en midsommarstång i skallen på dig, för i Sverige sysslar vi med knäckebröd och surströmming så vi får f*n skylla oss själva! :rolleyes: Det råkar inte vara så att det är rätt så stor skillnad mellan tjurrusning och midsommarfirande? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 aa dom får f*n skylla sig själva. dom håller på med tjurfäktning >:-( Så att en slumputvald människa ska få sota för att folk i Spanien sysslar med tjurfäktning? Hahaha, jag ska nog hemsöka dig och slå en midsommarstång i skallen på dig, för i Sverige sysslar vi med knäckebröd och surströmming så vi får f*n skylla oss själva! :rolleyes: Dom borde egentligen hålla sig inomhus :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 aa dom får f*n skylla sig själva. dom håller på med tjurfäktning >:-( Så att en slumputvald människa ska få sota för att folk i Spanien sysslar med tjurfäktning? Hahaha, jag ska nog hemsöka dig och slå en midsommarstång i skallen på dig, för i Sverige sysslar vi med knäckebröd och surströmming så vi får f*n skylla oss själva! :rolleyes: Dom borde egentligen hålla sig inomhus :cry: Midsommarfirarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 aa dom får f*n skylla sig själva. dom håller på med tjurfäktning >:-( Så att en slumputvald människa ska få sota för att folk i Spanien sysslar med tjurfäktning? Hahaha, jag ska nog hemsöka dig och slå en midsommarstång i skallen på dig, för i Sverige sysslar vi med knäckebröd och surströmming så vi får f*n skylla oss själva! :rolleyes: Dom borde egentligen hålla sig inomhus :cry: Midsommarfirarna? Såklart. O: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.