Mic_93 Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) HuH? Mew????? men asså man kan ju få den på ett annat sätt än GAMESHARK vad jag vet. Min kompis e pokemon nörd han har silver på gameboy color och han har HO-OH Lugia Celebi Mew Mewtwo alla i lvl 100 (han har fler sällsynta men orka säga alla) problemet är att han säger inte eller så kommer han inte ihåg. när jag frågade honom om celebi sa han att han inte kom ihåg :) . Men jag är starkare än honom så jag kanske kan tvinga honom att säga :D det vore inte särskilt snällt men ändå. MVH att vara stark kan vara bra :lol:har han sagt det än :lol: Redigerat 31 Maj 2004 av Mic_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag vet hur man kan få den utan Gameshark på silver/guld/crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag vet hur man kan få den utan Gameshark på silver/guld/crystal. Säj då ..............................................snälla :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Snälla Master_Link säg!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag vet hur man kan få den utan Gameshark på silver/guld/crystal. Om man linkar ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag har inte linkat fram min mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Man kan ju få den från Stadium/Colloseum också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Man kan ju få den från Stadium/Colloseum också.. Jag vet men jag har inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Master Link vill visst inte svara på frågan ............ ..........I`am waiting :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 han ljuger bara annars skulle han svara :lol: <_< :lol: :lol: och det verkar han inte göra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 kolla inlägget mew mew mew mew så ser du hur man gör på blåbyt sedan över den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg