Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej. Jo jag har hört att man kan ha 2 operativsystem. Jag lanar och den ena har det. Så jag vill ha XP med. Har vista. Så. Kan jag ta min gamla dator som har XP och lägga in det på min externahårddisk och ha det på denna vista dator.

Tack i förhand.

Skrivet

vad sjutton menar du kan du förklara lite bättre.

menar du att du har vista på din dator och vill installera xp på den också men du vill ha kvar ditt vista och ha ett xp också?

eller vad sjutton menar du?

(förklara lite bättre.)

Skrivet

Alla på detta forum måste f*n lära sig att använda google innan de skriver en tråd!

SEN om de inte hittar vad de söker, efter att ha bläddrat ett par sidor, DÅ kan de posta en tråd!

Gäst Payback
Skrivet (redigerat)

Kan funka inte säker, om du menar att kopiera WINDOWS mappen till din externa hårddisk och välja en boot.ini sak till att launcha från den enheten.

Fast du borde kopiera Program och Documents and Settings, annars kan det fucka sig.

Redigerat av Payback
Skrivet

Nej, jag tror faktiskt inte det, det blir svårt att få med allting när du kopierar över. Men du kan sätta in din gamla hårddisk in i den nya datorn och sedan ändra så att du kan boota upp i båda.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...