Hoppa till innehåll

Var Laddar Man Ner Multihack?


mmmmm

Rekommendera inlägg

Asså va f*n äre ni inte förstår? Bara därför man Cheata så måste man inte vara noob men ni värkar ha så J*vla svårt att förstå det. man cheatar för att det är kul.

 

Nej, man måste inte vara dålig på spelet.

Man är bara allmänt usel.

 

Haha du måste vara bra trög du.Jag säger som jag sa innan,

Efter Cheaten har bleve "detected" så fungerar dom inte och då kan man inte starta cs med cheatet så då kan man inte bli vac bannad. Var det svårt att förstå?

Varför måste man vara allmänt usel om man cheatar? Man kanske bara har tråkigt, Men du verkar ju inte fatta det, Så jag undrar vad är det du inte förstår?

 

Den där ryssen snubben är riktigt trög och egoistisk. Ni som cheatar får hålla er till era skitservrar där ni får leka gudar. Vi andra "normala" får spela spelet som det ska spelas. Länge sedan jag skrev här förut så om inlägget är lite konstigt så är det därför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst RySs3N

Asså va f*n äre ni inte förstår? Bara därför man Cheata så måste man inte vara noob men ni värkar ha så J*vla svårt att förstå det. man cheatar för att det är kul.

 

Nej, man måste inte vara dålig på spelet.

Man är bara allmänt usel.

Haha du måste vara bra trög du.Jag säger som jag sa innan,

Efter Cheaten har bleve "detected" så fungerar dom inte och då kan man inte starta cs med cheatet så då kan man inte bli vac bannad. Var det svårt att förstå?

Varför måste man vara allmänt usel om man cheatar? Man kanske bara har tråkigt, Men du verkar ju inte fatta det, Så jag undrar vad är det du inte förstår?

 

Den där ryssen snubben är riktigt trög och egoistisk. Ni som cheatar får hålla er till era skitservrar där ni får leka gudar. Vi andra "normala" får spela spelet som det ska spelas. Länge sedan jag skrev här förut så om inlägget är lite konstigt så är det därför.

 

Det är nog både du och inlägget som är lite konstigt.Varför tycker du att jag är trög och egoistisk? Jag säger bara att man inte blir bannad lika lätt som Fishmaster säger, Och vill dom cheata så får dom f*n göra det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså va f*n äre ni inte förstår? Bara därför man Cheata så måste man inte vara noob men ni värkar ha så J*vla svårt att förstå det. man cheatar för att det är kul.

 

Nej, man måste inte vara dålig på spelet.

Man är bara allmänt usel.

Haha du måste vara bra trög du.Jag säger som jag sa innan,

Efter Cheaten har bleve "detected" så fungerar dom inte och då kan man inte starta cs med cheatet så då kan man inte bli vac bannad. Var det svårt att förstå?

Varför måste man vara allmänt usel om man cheatar? Man kanske bara har tråkigt, Men du verkar ju inte fatta det, Så jag undrar vad är det du inte förstår?

 

Den där ryssen snubben är riktigt trög och egoistisk. Ni som cheatar får hålla er till era skitservrar där ni får leka gudar. Vi andra "normala" får spela spelet som det ska spelas. Länge sedan jag skrev här förut så om inlägget är lite konstigt så är det därför.

Det är nog både du och inlägget som är lite konstigt.Varför tycker du att jag är trög och egoistisk? Jag säger bara att man inte blir bannad lika lätt som Fishmaster säger, Och vill dom cheata så får dom f*n göra det.

 

Varför har man rätt att använda hacks bara för att dom vill?

Vad har de för rätt att manipulera spelet, förstöra spelet för ärliga spelare?

Att det är deras förlust om de åker fast överväger för h*lvete ingenting alls.

 

Varför måste man vara allmänt usel om man cheatar? Man kanske bara har tråkigt, Men du verkar ju inte fatta det, Så jag undrar vad är det du inte förstår?

Jag förstår inte hur du tänker, om ens alls.

"Om man har tråkigt har man rätt att fuska!"

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Varför måste man vara allmänt usel om man cheatar? Man kanske bara har tråkigt, Men du verkar ju inte fatta det, Så jag undrar vad är det du inte förstår?

Jag förstår inte hur du tänker, om ens alls.

"Om man har tråkigt har man rätt att fuska!"

 

Du verkar inte inte fatta vad jag skriver jag sa att man inte behöver vara noob bara därför man cheatar för man cheatar för att det är kul. Är det så j*vla svårt att förstå det?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför måste man vara allmänt usel om man cheatar? Man kanske bara har tråkigt, Men du verkar ju inte fatta det, Så jag undrar vad är det du inte förstår?

 

Jag förstår inte hur du tänker, om ens alls.

"Om man har tråkigt har man rätt att fuska!"

 

Du verkar inte inte fatta vad jag skriver jag sa att man inte behöver vara noob bara därför man cheatar för man cheatar för att det är kul. Är det så j*vla svårt att förstå det?

 

Ska du tala om att jag har svårt att förstå något när jag redan sagt att man inte måste vara 'noob' för att man använder hacks?

 

"Nej, man måste inte vara dålig på spelet.

Man är bara allmänt usel."

 

Läs det där igen, försök TOLKA andra meningen, då den kan till en början verka strida mot översta meningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Varför måste man vara allmänt usel om man cheatar? Man kanske bara har tråkigt, Men du verkar ju inte fatta det, Så jag undrar vad är det du inte förstår?

 

Jag förstår inte hur du tänker, om ens alls.

"Om man har tråkigt har man rätt att fuska!"

Du verkar inte inte fatta vad jag skriver jag sa att man inte behöver vara noob bara därför man cheatar för man cheatar för att det är kul. Är det så j*vla svårt att förstå det?

 

Ska du tala om att jag har svårt att förstå något när jag redan sagt att man inte måste vara 'noob' för att man använder hacks?

 

"Nej, man måste inte vara dålig på spelet.

Man är bara allmänt usel."

 

Läs det där igen, försök TOLKA andra meningen, då den kan till en början verka strida mot översta meningen.

 

Haha var det inte du som sa att jag skulle lära mig stava? Och du skriver stora bokstäver mitt i en mening.

Jaja tyck som du vill för jag tycker fortfarande att man inte är noob bara därför man cheata.

Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha var det inte du som sa att jag skulle lära mig stava?Och du skriver stora bokstäver mitt i en mening.

Jaja tyck som du vill för jag tycker fortfarande att man inte är noob bara därför man cheata.

Stavade jag fel? Var?

I övrigt sa jag tidigare att du skulle lära dig skriva ordentligt, inte bara att stava ordentligt, men du verkar ju ha lässvårigheter.

Stora bokstäver mitt i en mening, det var för att få dig att lägga extra notis till ordet, men du misslyckades visst med det också.

 

För övrigt glömde du mellanrummet efter frågetecknet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Haha var det inte du som sa att jag skulle lära mig stava?Och du skriver stora bokstäver mitt i en mening.

Jaja tyck som du vill för jag tycker fortfarande att man inte är noob bara därför man cheata.

Stavade jag fel? Var?

I övrigt sa jag tidigare att du skulle lära dig skriva ordentligt, inte bara att stava ordentligt, men du verkar ju ha lässvårigheter.

Stora bokstäver mitt i en mening, det var för att få dig att lägga extra notis till ordet, men du misslyckades visst med det också.

 

För övrigt glömde du mellanrummet efter frågetecknet.

 

Asså du är 18år och ändå sitter du och gnäller på några stavfel, har du inget annat för dig? Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha var det inte du som sa att jag skulle lära mig stava?Och du skriver stora bokstäver mitt i en mening.

Jaja tyck som du vill för jag tycker fortfarande att man inte är noob bara därför man cheata.

 

Stavade jag fel? Var?

I övrigt sa jag tidigare att du skulle lära dig skriva ordentligt, inte bara att stava ordentligt, men du verkar ju ha lässvårigheter.

Stora bokstäver mitt i en mening, det var för att få dig att lägga extra notis till ordet, men du misslyckades visst med det också.

 

För övrigt glömde du mellanrummet efter frågetecknet.

 

Asså du är 18år och endå sitter du och gnäller på några stav fel, har du inget annat för dig?

 

Alltså*

Ändå*

Stavfel*

 

Varför pratar du alltid om stavfel, det finns andra fel i text vet du.

Du pekar ut att jag skrivit fel utan grund, svär, försöker på ett sorgligt sätt håna mig eller andra med dina "haha", klart jag lär rätta till dig.

Och nej jag hade inget bättre för mig klockan halv två på en måndagsmorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Kan ni ta diskussionen privat eller?

Nej varför skulle vi det? vi pratar fortfarande om ämnet i tråden. Det är du som inte håller dig till ämnet. Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...