360Xbox Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Söker en låt som är med i gta 4, den är tysk tror jag. Det är en tjej som sjunger typ: "ein zwei drei" Eller liknande, jag är helt borta. Har ingen aning om hur jag kan hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vilken radiokanal går den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vilken radiokanal går den på?Det vet jag inte, förlåt för dom få detaljerna.Vet inte riktigt hur man ska få reda på vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 TADA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 annars kan man ju alltid använda zit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 TADA! Tack så mycket, den låten är så härlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 TADA! Tack så mycket, den låten är så härlig! Låten går på den ryska kanalen Vladistok (stavning) btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.