Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 tack nu förstår jagDet var så lite så. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 tack nu förstår jagDet var så lite så. ;) men undrar en sak till :P Om jag attackerar nån så får jag ju en skull på mig, hur gör jag sen för att den ska försvinna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) tack nu förstår jag Det var så lite så. ;) men undrar en sak till :P Om jag attackerar nån så får jag ju en skull på mig, hur gör jag sen för att den ska försvinna? Du måste vänta, den försvinner efter cirka 15 minuter. Redigerat 29 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Men är amulet of accuracy som amulet of power fast bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Men är amulet of accuracy som amulet of power fast bättre?ammy of power är vääl bättre?tror att accuracy ammy ger 4 i atk bonuses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Men är amulet of accuracy som amulet of power fast bättre?ammy of power är vääl bättre?tror att accuracy ammy ger 4 i atk bonuses Men varför kostar ammy of accuracy mer då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 För att amulet of power kan man själv göra, men amulet of accuracy får du från imp catcher, därför är det ett begränsat antal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 hur gör man den? erkänn att det är member? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 men vafan!! du göra en amulet of diamond, sen så enchantar du den med lvl 4 enchantment, och så har du amulet och power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 okeej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg