Hoppa till innehåll

Hoerlurar


Friday
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Jo, behover ett par nya horlurar till datorn som jag ska anvanda till spel o.s.v.. Nagon som vet ett par som aer bekvama, har bra ljud etc.? Helst under 500 kr (;

 

(Foerlot for stavningen, kan ej skriva aao)

Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla tycker ju olika om vad som räknas som bra. Har prövat koss sb49 som jag tyckte var hyffsade iaf. Dom var bekväma enligt mig och ljudet var helt okey inget jag personligen skulle använda men då säger alla polare att jag är kräsen som få också. Enklast är att gå in i en butik och be om att få prova några hörlurar. Ska du ha mic förresten? Isf är det ett headset du letar efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nej, inte headset. Bara hoerlurar.

 

WASD> Wow, dom var ju riktigt fina och ser valdigt bekvama ut (;

 

Edit, sag nu att den ovanfoer var headset, passar bra eftersom jag faktiskt behoever det just nu

Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hej!

 

Jo, behover ett par nya horlurar till datorn som jag ska anvanda till spel o.s.v.. Nagon som vet ett par som aer bekvama, har bra ljud etc.? Helst under 500 kr (;

 

(Foerlot for stavningen, kan ej skriva aao)

Creative Fatalty ftw!

http://prisjakt.nu/produkt.php?p=1019627

Välj den butik som passar dig!

 

De är bekväma, billiga, bra ljud, bra mikrofon, kraftfull bas.

Negativt: Har man ovanligt stora öron kanske det blir svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har provat SteelSeries Siberia och tyckte dom var lite för plastiga. Håller dom för ett olyckligt fall från databordet? Ljudet i dom är helt klart godkänt iaf men mina öron gillade inte dom började klaga efter någon timmes användande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

oki doki =) Ja vi är ju skapta olika så =) Tycker ändå att man ska prova innan man köper och känna hur dom sitter.

Jo precis, men det är en viss brist på att få prova headsets.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...