MaryJane Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1078 Dessa har jag. Funkar perfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Har tappat mina några gånger från höjden av att databord utan skador :) Jag har för övrigt sovit med dem på över en natt och hade bara lite ont i örat när jag vaknade så bekväma är de :) En gång som jag men mina Fatal1ty headsets som kudde, det var ganska skönt till sist. creative Fatal1ty FTW, :D skitbekväma, skithållbara etc. etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 30 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Hm, det blir la å dra till äffären å se om man kan få prova dem (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Creative Fatal1ty FTW. De är bara bäst! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=60 Mycket bra ljud och kvalité, har haft mina i ett år och de är fortfarande som nya. Är också väldigt sköna och bekväma. ^Har dessa. De är otroligt bekväma och utmärkt ljudkvalité! Rekommenderar dem starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Har tappat mina några gånger från höjden av att databord utan skador :) Jag har för övrigt sovit med dem på över en natt och hade bara lite ont i örat när jag vaknade så bekväma är de :) QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 (redigerat) jag köpte mina SteelSeries Siberia för nån vecka sen och är skit nöjd! För fall du vill testa fall du har bra 5.1 ljud gå då in här Det låter coolt fall du har bra headsett! EDIT: Brukar inte mediamaket ha demo ställe så man kan testa hörlurar och sånt?? Redigerat 30 Mars 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 äsch, räcker ju med några gamla hörlurar, jag har dock en mic ditklistrad på mitt headset för att den andra är sönder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Köpte Siberia. Den är otroligt bra ;D;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Köpte Siberia. Den är otroligt bra ;D;DBra val :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.