zkAro Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Ja, nu var det så att jag körde The Oculus idag och sen skulle jag dra så jag bara stängde av WoW när jag var i The Oculus. Och nu när jag ska logga in så laddar det, och sen när laddningen är klar står det "No instance servers avaible". Jag kan inte logga in på min char längre? Eller vad har hänt? Bara för att jag stängde av WoW när jag var inne i Oculus? Detta händer inte på mina andra chars eller något. Jag är väldigt tacksam för hjälp/svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Hände förr på min server. Värkar som dom har fixat servrarna. Vette f*n varför det är så. Skicka en ticket till blizz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Instansservern gick ner. Vänta några minuter så kommer den upp igen. Varken BG's, Outland, Northrend, Azeroth eller instanser är på samma server. Om en går ner kan man inte logga in om man är i zonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Hänt mig några gånger, om du inte kommer in oavsett hur länge du väntar så få inte panik. Skicka en ticket via en annan char på samma realm och be GMs ta dig därifrån så fixar dem det så fort dem kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Hänt mig några gånger, om du inte kommer in oavsett hur länge du väntar så få inte panik. Skicka en ticket via en annan char på samma realm och be GMs ta dig därifrån så fixar dem det så fort dem kan.Men man måste väl bara kunna vänta eller? Eller måste man skicka en ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Att vänta borde räcka, om alla får samma fel så lär GMs bli spammade med tickets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Okej det är fixat. Det gick efter 30 minuters väntan. Tack för alla svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg