Gäst Fender Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Hej jag har 2 Star wars serie tidningar från 1985 i helt perfekt skick, det är nummer 3 och 4. Hur mycket tror ni jag kan ta för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Några hundralappar kanske. Å andra sidan är dem inte lika antika som mina två fullt fungerande NES 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Ok tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Spara och sälj när du är vuxen (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Några hundralappar kanske. Å andra sidan är dem inte lika antika som mina två fullt fungerande NES 8) Jo om du inte har två st som är sålda i Japan 1983 eller 1984. Tror inte tidningarna är värda särskilt mycket. Inga hundralappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Vänta några år till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 Dom är tryckta i dalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Typ 50 spänn. Har köpt från 70 - talet och dom kostade 20 spänn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Typ 50 spänn. Har köpt från 70 - talet och dom kostade 20 spänn ;) det beror på vem som köper/säljer en samlare kan ju f*n betala skit mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Typ 50 spänn. Har köpt från 70 - talet och dom kostade 20 spänn ;) det beror på vem som köper/säljer en samlare kan ju f*n betala skit mycket. Då ska det vara nåt ovanligt, typ första numret av Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Den är ju asdyr men har pendlat bland många samlare ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Den är ju asdyr men har pendlat bland många samlare ändåApril skämt? :P Och som föregående talare säger, högst ett par hundralappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.