Hoppa till innehåll

De=ingen Skill, Wtf?


w4nkarN

Rekommendera inlägg

När får man tillbaka det då :S?

Rent idiotiskt imo

Man får inte tillbaka så man kan skilla genom Disenchanting.

Det är samma sak med mining. Man får skills av Smelting upp till en viss skill, sen måste man mina resten.

 

Jepp, så sant. Men jag tror att dem har ändrat det med mining nu alla fall? Eller har jag fel?

 

Anyway, enchanting är en dyr proffesion att skilla, om du inte är 80 skulle jag förslå att du väntar tills dess, du behöver inte proffesions som enchanting på low lvl om du inte har en main i 80, eftersom du lär förlora rätt mycket pengar på det som du kan använda till annat. Det är mitt råd, jag kan ha fel, men det är bara vad jag anser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När får man tillbaka det då :S?

Rent idiotiskt imo

Man får inte tillbaka så man kan skilla genom Disenchanting.

Det är samma sak med mining. Man får skills av Smelting upp till en viss skill, sen måste man mina resten.

 

Jepp, så sant. Men jag tror att dem har ändrat det med mining nu alla fall? Eller har jag fel?

 

Anyway, enchanting är en dyr proffesion att skilla, om du inte är 80 skulle jag förslå att du väntar tills dess, du behöver inte proffesions som enchanting på low lvl om du inte har en main i 80, eftersom du lär förlora rätt mycket pengar på det som du kan använda till annat. Det är mitt råd, jag kan ha fel, men det är bara vad jag anser.

 

Är jag den enda som INTE tycker så? i lvl 20 lyckades jag komma till ench lvl runt 180 kostnadsfritt...

Och i level 45 hade jag ca. 400g pga enchanting

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När får man tillbaka det då :S?

Rent idiotiskt imo

Man får inte tillbaka så man kan skilla genom Disenchanting.

Det är samma sak med mining. Man får skills av Smelting upp till en viss skill, sen måste man mina resten.

Jepp, så sant. Men jag tror att dem har ändrat det med mining nu alla fall? Eller har jag fel?

 

Anyway, enchanting är en dyr proffesion att skilla, om du inte är 80 skulle jag förslå att du väntar tills dess, du behöver inte proffesions som enchanting på low lvl om du inte har en main i 80, eftersom du lär förlora rätt mycket pengar på det som du kan använda till annat. Det är mitt råd, jag kan ha fel, men det är bara vad jag anser.

 

Är jag den enda som INTE tycker så? i lvl 20 lyckades jag komma till ench lvl runt 180 kostnadsfritt...

Och i level 45 hade jag ca. 400g pga enchanting

 

Inte illa, men alltså, ja den är ganska dyr, eftersom du hittade dem gröna, som du kunde sålt för pengar istället, så du kunde vunnit pengar mera på att inte skilla tror jag, men jag kan ha fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...