Gäst Eminem4Life Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 (redigerat) Hej jo det är så att jag har två tjejer som jag är kär i... Båda är lika söta och gulliga och Jätte Trevliga.. Den Tjejen som jag blev ihop med nyss värkar ha sanna känslor för mig och den som jag var ihop med innan ja den värkade inte ha sanna känslor för mig så vilken ska jag välja.. mvh jeppe. Ps Den som har sanna Känslor för mig Skriver en massa gulligt om mig men det gör inte den andra.. DS-.- Redigerat 31 Mars 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Hmm Luktar Kärleks Trubbel+ jag fattar inte-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Den som gillar dig tillbaka, det kan ju vara praktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Den som gillar dig tillbaka, det kan ju vara praktiskt. ahha Då fattar jag... jag skulle då ha sagt det samma -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 så..du gillar 2 tjejer. En av dem gillar dig och en gör inte det... rättså självklart vilket du ska satsa på(lol). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 så..du gillar 2 tjejer. En av dem gillar dig och en gör inte det... rättså självklart vilket du ska satsa på(lol).Ja, verkligen. Så klart du tar den som gillar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ta den som är "seriös", inte nån sån dära som måste vara tillsammans med den första man ser. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Välj det som känns rätt. I ditt läge skulle jag tagit hon som gillade dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Välj det som känns rätt. I ditt läge skulle jag tagit hon som gillade dig ;) Agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Välj den som stavar bäst, då kompletterar ni varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Välj den som stavar bäst, då kompletterar ni varandra.ahahahahaha : D You put it quite nicely, I'd say :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.