Hoppa till innehåll

Tech Deck


Gäst patrikking

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking

Hej!

Tech deck är en skateboard fast miniratyr (eller hur man säger det) som är fingerboard.

Kostar 80 spänn i Stadium, men har någon av er den??? Har läst olika saker på nätet att dom snabbt går i sönder men vet inte om det e sant. E det lönt att köpa???

 

 

Hör av er snabbt PLZZ ;)

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har oxå en, grymt kul att sitta o trixa med den när man är lite uttråkad :P

jag har haft min ganska länge men den har inte gått sönder. dock lossnar truckarna lite då och då men man får ju en liten skruvmejsel så det är ju bara att skruva =P

jag köpte min på stadium, och jag tycker att det är värt att köpa ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Tack för tipsen!!!

 

Min kompis gav bort en TechDeck till mig för 2 tuggimi och några läkerol ;)

TAck älskar fingerboarden!!!!

 

(Kan ni kanske skicka in vodeo som visar olika tricks (hur man gör) så skulle jag ha varit tacksamm) Akn bara kickflip, 360 kickflip och nästan ollie

 

Redigerat av patrikking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Aha du tänker på min avatar, hur visste du att de gick på Cartoon Network? Tror att det är du som kollar och inte jag..

Därför att han en gång varit ung, men nu växt upp?.. till skillnad från dig, P12.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en jag med. Fast den e gammal. Hittade den i en låda där den legat i ca 5-6 år. ^^ Man ska ju kunna byta hjul och allt sånt också men det finns inte kvar efterssom jag nyss hittade den. BTW, om man är smart så bygger man en ramp på träslöjden. Eller varför inte en hel skate park. ^^

 

Den är jävligt kul att hålla på med ibland. :P

 

Mindtwistah: Jag skulle nog säga P9 eller nånting sånt. Citerar DubbelD: "Tror att det är du som kollar och inte jag.." Så du kollar inte heller? Du har ju bara en avatar på de där tre snubbarna från Cartoon. Dessutom heter du DubbelD..

 

Skärp dig och sluta spamma fuska.

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...