SizMoLaseR Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Tjena, jag har börjat göra lite trancemusik. Det är svårt att bedömma själv om dom är bra lr inte så.xD Jag lägger upp dom häär;> http://www.youtube.com/watch?v=IJlBQvuPxv8...feature=related Va tycks?=> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Gillar de tinte. Men för folk som gillar trance är det kanske bra för å vara nybörjare(?) Men bra gjort även om jag inte gillar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Jag tyckte de lät väldigt tråkiga... vissa saker passade inte så bra heller. Kanske testa att göra om en "vanlig låt" till trance, asså göra remixer, det lär man sig mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Tjena, jag har börjat göra lite trancemusik. Det är svårt att bedömma själv om dom är bra lr inte så.xD Jag lägger upp dom häär;> http://www.youtube.com/watch?v=IJlBQvuPxv8...feature=related Va tycks?=> Nej, usch. Jag gillar Trance/Techno vanligt men detta var bara... Det 'händer' för mycket om man får säga så. Ta bort alla dom olika instrumenten och hitta nån bättre takt på trummorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Jag tyckte de lät väldigt tråkiga... vissa saker passade inte så bra heller. Kanske testa att göra om en "vanlig låt" till trance, asså göra remixer, det lär man sig mycket av. Håller med. Dem var rätt tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) nej men varulf kan det bli ngt av :-D eller den trace grejjen va väll ok :> Redigerat 4 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 hatar trance!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.