Aircondition Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Xbox 360 är ganska mycket mer lik en dator än PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Xbox 360 är ganska mycket mer lik en dator än PS3.Verkligen? Förklara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Alltså en PC. Som man spelar på. Ganska obvious p.g.a. Microsoft. Sony hittar ju på massa komplicerade komponenter till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Skulle du vilja nämna ett par exempel av dessa komplicerade komponenter? Dessutom tycker jag det fungerar fint att spela på ett Ps3 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Vafan dillar du om? Alla komponenter är komplicerade, därför är det skitsvårt att utveckla spel till PS3, du kan fråga vilken utvecklare som helst. Om du nu inte vet vilka komponenter som finns i Playstation 3 (döh), så får du väl kolla upp det någonstans, förslagsvis här. Wat? Jag har aldrig sagt att det inte fungerar att spela på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Alltså en PC. Som man spelar på. Ganska obvious p.g.a. Microsoft. Sony hittar ju på massa komplicerade komponenter till PS3.Aa det stämmer. Men du vet säkert redan som vanligt, men man kan ju fixa så sin PS3 får linux och sådant crap :P Går säkert på Xbox 360 med. I dont know :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Vad vitt jag förstått så har Microsoft nekat mycket sånt där, antagligen för dem inte vill sluta sälja sina egna programvaror... Sony har dock gjort mer eller mindre tvärt om och ps3 får ju mer eller mindre användas hur man vill; installera programvaror, byta hårddisk och något mer media snäll vid användning av minnen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Xbox 360 är ganska mycket mer lik en dator än PS3.Verkligen? Förklara :) Hmm... man kan tänka att du dissar webbläsaren till ps3... jag tycker dock 360är lite väl komplicerad gämnfört med ps3. ok, var inte elaka mot mig nu.... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Skulle du vilja nämna ett par exempel av dessa komplicerade komponenter? Dessutom tycker jag det fungerar fint att spela på ett Ps3 också. Cell proccesorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Eftersom Sony valde att försöka sig på nya saker tycker inte jag de är rätt av lata utvecklare att trash talka ps3. Fast de var dåtid. Nu är det mycket "mindre svårt" för utvecklare att tillverka på ps3. Förändringar är positivt. Blu-ray for the win :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Crysis 2 bekräftat för Xbox 360, PS3 och PC =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Crysis 2 bekräftat för Xbox 360, PS3 och PC =) Yay! ... eller? :huh: Så länge jag kan köra spelet!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.