Windnoob Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Aha... Vet dock inte vilken jail break som är säkrast, den du skickade här verkar rimlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Han som gjorde den sa själv i decemver att det inte finns jailbreak till iPod 2G än och han har väldigt många subscribers Såhär ser en fake jailbreak ut, ratings disabled är ett starkt tecken på fake, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Behöver man en viss updatering av ipod touchen eller nåt, det står 2.1.1 osv.. Vilken ska man ha och hur får man de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Följ bara mitt första inlägg, om nåt går snett kan man återställa sin ipod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Aha okej. Läste några kommentarer på den videon som är riktig, och de sa deras iPod fuckades.. Videon verkar helt komplicerat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Han säger att om man följer instruktionerna 100% så går det inte fel, och den går alltid att återställa (rätt så säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 okej. Tack för du svarade på mina frågor, kommer säkert fler frågor som kommer poppa upp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Innan gick det inte inte att jailbrake:a 2g men det började funka för typ 1 månad sen (bara till mac). Dessutom är det ungefär 1-2% risk att iPoden fuckar ur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jag har en iphone, som en ipod att ringa med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Läste nyss någonstans att det inte funkar jailbreaka. Får en imorgon! Woot! Tips på häftiga apps?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Du måste ha Jailbreakat din iPod för det här! Cydia: gpS4iPhone (gameboy), Installous (allt i appstore gratis), WinterBoard (gör att du kan ändra tema mm...), MIM (du kan ändra vad som står högst upp på iPoden), Boss preffs (du kan fixa mappar och dölja apps) och iFamilyGuy/iSimpson/iSouth Park (du kan ladda ner avsnitt). Installous: Doodle Jump (najs spel), ?iBeer? (vet inte riktigt vad det heter men gör att du kan fylla din iPod med öl??? :blink: ) och sen finns det hur mycket som helst!!! Det här var bara några jag rekomenderar ;) Ps. Om det står att det inte går att Jailbreaka försen immorgon så är det jävligt konstigt eftersom att jag har gjort det :blink: Redigerat 10 April 2009 av Kuddmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.