D48 Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) det du behöver ha om du vill att din laptop ska vara snabb med videoredigigering och sånna saker är en bra processor och tillräkligt med RAM. men att spela med en laptop som bara har ett integerat grafik-kort på 256Mb eller ngt sånt kommer du inte kunna spela spel som cod iaf. jag skulle sattsa på en ganska bra stationär om du vill spela spel och hålla på med videoredigigering. för det blir en annan fart på det hela. iaf en laptop som du kanske skulle kunna lira spel på. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv/ho/WF...06-3772039.html men kostar lite mer än 6tusen. eller så väljer du en stationär ;) --> http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv/ho/WF...67-3894683.html (har kortläsar i denhär också så om du har en kamera där du har kort så är det bara dra i kortet i läsaren så har du dom där) eller denna Acer för 7999kr. http://www.netonnet.se/index.asp?iid=185798 jag skulle nog ta Acern. fanst det finns nog bara en hårdiskpå den :s och på Hp så får du med en på en på 500gig Redigerat 4 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Du, Acern ser inte så tokig ut... Kanske ska satsa på en stationär ialafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 GTA IV lol, in your dreams ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Mmm ^^ ... Har ju förståss redan mitt Xbox 360 som jag spelar Gta IV, cod etc. , men skulle vara kul att ha på datorn, till att typ modda och så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Du, Acern ser inte så tokig ut... Kanske ska satsa på en stationär ialafall!det gör du rätt i! ;) men synd att den HP datorn jag har köpt inte längre finns kvar, isåfall så hade du fått en bättre dator än den Acern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 GTA4 på en LAPTOP för under 6000? Min quadcore har lagomt svårt med det spelet och den är stationär och kostade 12000... En laptop för 6000 kör man warcraft 3 på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 va f*n alienware.com ftw maxa innehållet, klarar du nog GTA IV Läs tråden :SMax 6 tusen, dit når du inte med en Alienware? Eller hur? Nej skulle inte tro det va. OnT: Jo men du får inte en för 6k som klarar GTA IV, även om du köper på Komplett.se jag tänkte liksom på GTA IV kravet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hejsan! Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar! om du ska han nått som ska kunna ta det så får du satsa lite mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hejsan! Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar! om du ska han nått som ska kunna ta det så får du satsa lite mer pengar Jo precis.En laptop i allmänhet lär få svårt med spelet även om det är en Alienware :o Men en stationär på lite över 10k borde klara det relativt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Äh, Alienware är inte så j*vla bra, kostar en j*vla mycket och kan faen ta mig bygga bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Äh, Alienware är inte så j*vla bra, kostar en j*vla mycket och kan faen ta mig bygga bättre själv.Alienware är bra, men det är jädrigt mycket pengar för att spela GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hejsan! Jag ska få, av mina föräldrar en dator som högst kostar 5500kr, och har hittat denna: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....oductTabcontent ... Är den bra eller? Vill ju som sagt kunna videoredigera snabbt, spela spel (Lite enklare än gta iv) så som CS:S, Garrys Mod, WoW (?)... Kmr ju även lyssna på musik och surfa, så min fråga är (som sagt), är den bra? (Alltså värd pengarna) ? Tipsa annars om en annan dator som ni tycker är bra för HÖGST 5500 kr ... Kostar den 50 spänn till så gör det inget xD MvH Alex OBS! Ska kanske beställa imorrn, tacksam för snabba svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.