Dezen Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju!Så du påstår att han är tjock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jag kan träna med dig. Jag är lvl 63. attack:51 strenght:53 defence:50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju!Så du påstår att han är tjock? Lol,you made my day. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 JAG KAN/JAG ÄR MEMBER :D MIT NAMN ÄR 1478EAÄr du member så är ditt namn Lazar Bogdanovic och inte 1478EA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju!Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Men du sa inte att han va en fet bil, du sa att han va fet. Och att han va tyngre än dig. Han kanske blir ledsen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Men du sa inte att han va en fet bil, du sa att han va fet. Och att han va tyngre än dig. Han kanske blir ledsen? Mm , han sitter säkert och gråter vid något hörn atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Men du sa inte att han va en fet bil, du sa att han va fet. Och att han va tyngre än dig. Han kanske blir ledsen? Jag sa aldrig att han vägde mer än mig, och dessutom så menade jag fet som ett positivt adjektiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Men du sa inte att han va en fet bil, du sa att han va fet. Och att han va tyngre än dig. Han kanske blir ledsen? Jag sa aldrig att han vägde mer än mig, och dessutom så menade jag fet som ett positivt adjektiv. Sant att fet är ett adjektiv, men det är inget positivt, det är ett kränkande ord för någon som är kraftigt överviktig. Fett däremot är ett barnvänligt substantiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Men du sa inte att han va en fet bil, du sa att han va fet. Och att han va tyngre än dig. Han kanske blir ledsen? Jag sa aldrig att han vägde mer än mig, och dessutom så menade jag fet som ett positivt adjektiv. Sant att fet är ett adjektiv, men det är inget positivt, det är ett kränkande ord för någon som är kraftigt överviktig. Fett däremot är ett barnvänligt substantiv. Ja men vafan rapto har humer, vi brukar ju spela tesammans lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg