Raptomex Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Jag har den cape fick den förra åren när gubben inte var min det var min kompis jag delar med honom. Jag har både hört att den är member och inte member.. Så kan du säga om den är det eller inte.. Du är den jag får lita på :P Jag har också den, kan då även tillägga att den är för både f2p och p2p. Men om du inte fick den förra påsken, så kommer du tyvärr inte få den. ok, är den inte member? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Men när börjar nästa påsk-event ? På påsklovet ? v.15. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Men när börjar nästa påsk-event ? På påsklovet ? v.15.jag antar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 jag antar att påsk event har börjat nu, men fattar ändå ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Det ska inträffa denna vecka. Torsdag eller nån gång under helgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 I börja nav tråden trodde jag att jag missat något :P . Bruakr ju komma upp på startsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Har klarat påsk-event nu! :D Fick lite hjälp av Raptomex. Tack så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Har klarat påsk-event nu! :D Fick lite hjälp av Raptomex. Tack så mycket :DInga problem.Tog en stund innan jag förstod vad man skulle göra. :P Hursomhelst, så var det en ganska rolig event. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 rewarden , carroten man fick som man ALLTID träffar 0 med,. var lite rolig:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 rewarden var ganska dålig, jag trodde att man skulle få den där capen men men :P Men jag blev faktiskt lite besviken på deras jobb :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Du får ju inte samma sak två år i rad... :meddum: I så fall så skulle man ju kunna få party hats på ett christmas event Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Nej, party ats etc var inte event rewards, de va speciella dróps som man fick av 120+ random events under högtiderna. Åtminstone är det vad jag har hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg