sajaru Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 (redigerat) Har hittat ett roligt webbspel. Man väljer namn och utseende sen utmanar man andra och förhoppningsvis vinner! :) Man slåss inte själv utan det är datorstyrt. Fungerar ungefär som gamla gladiatorerna som var populärt på blip.se för ett antal år sedan. Om ni vill skapa en gubbe och möta mig i en träningsmatch direkt klicka här: --- Det gör ingenting att möta mig direkt, ni får ingen minus exp eller nånting om ni förlorar eftersom det bara är en inledningsmatch för att testa. Dock tjänar jag på att ni går via min länk så det vore ju väldigt schysst. :) Annars går ni in här men då får ni inte se någon inledningsmatch: http://mybrute.com/ Då och då kommer det turneringar också som man kan skriva upp sig på! :) Redigerat 8 April 2009 av WASD Citera
Vitdom Skrivet 8 April 2009 Rapport Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Vilar just nu, men min brute heter Vitdom. Redigerat 8 April 2009 av Vitdom Citera
WASD Skrivet 8 April 2009 Rapport Skrivet 8 April 2009 Att länka till sin gubbe på mybrute bryter faktiskt mot §3.6 så tänk på det i denna tråden. Citera
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Skrivet 16 April 2009 Det där spelet är inte bra, imo. Skulle inte rekommendera det. Citera
TheGreatest Skrivet 16 April 2009 Rapport Skrivet 16 April 2009 håller med...alla forum/chatter blir ner spammade av länkar från det >.>. Citera
Gäst Kontroll Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Skrivet 16 Maj 2009 Suger <_< Kanske kul om man har tråkigt som... :rolleyes: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.