asabrasa Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 man ska kunna spela utan skiva utan crack tack vare den nya patchen. men jag får det inte att funka om någon skulle kunna skriva en guide till mig så vore det snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Du skulle ju kunna vända dig till antingen Starcraft's support eller forumet? Eller t.o.m. använda google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Du skulle ju kunna vända dig till antingen Starcraft's support eller forumet? Eller t.o.m. använda google. och det tror du jag inte har provat än eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Du skulle ju kunna vända dig till antingen Starcraft's support eller forumet? Eller t.o.m. använda google. och det tror du jag inte har provat än eller? Fick fram en guide under sjätte länken när jag sökte på google. - StarCraft and StarCraft: BroodWar no longer require the CD while playing thegame. To play without the CD, please follow the following instructions: - Windows Users: - Make sure you have "Hide extensions for known types" unchecked under Explorer Folder Options. - If you own only StarCraft, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft CD to your StarCraft folder and rename it to "StarCraft.mpq". - If you own StarCraft: Brood War, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft: Brood War CD to your StarCraft folder and rename it to "BroodWar.mpq". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 - StarCraft and StarCraft: BroodWar no longer require the CD while playing the game. To play without the CD, please follow the following instructions: - Windows Users: - Make sure you have "Hide extensions for known types" unchecked under Explorer Folder Options. - If you own only StarCraft, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft CD to your StarCraft folder and rename it to "StarCraft.mpq". - If you own StarCraft: Brood War, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft: Brood War CD to your StarCraft folder and rename it to "BroodWar.mpq". jag har provat denna men jag får det inte att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kanske måste installera patchen. Sätt i skivan kör spelet över battlenet eller ladda ner den online. Sen kan du pröva detta. Det funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.