Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


Rekommendera inlägg

Wall of Text

Jag kan inte göra något annat än att hålla med på alla punkterna du tar upp, men pre-tbc är fruktansvärt episkt ändå. Ett helt annat spel än vad det är idag.

 

-

 

Jag begriper inte varför du har så svårt att förstå att wotlk är så mycket lättare i jämförelse med TBC

 

Det handlar inte om hur mycket gnäll det finns, det handlar om vilket som var bäst - det finns alltid någonting att klaga på, men TBC var ett helt nytt spel, wotlk är bara en lättare version med ett lamt försök att införa world pvp igen :/

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det är ingen diskussion, det är du som försvarar skit

 

Hög nivå.

 

LOL, läst på wikipedia eller vad? SSC och TK fick man jobba lite på, wipa en massa - ulduar clearas på en vecka av vilket die hard guild som helst, allt som krävs är några hjärnceller

 

SSC/TK hade sina utmaningar. Det blev också facerollat av de bästa guilderna. Dina argument misslyckas ytterliggare.

 

Så var det i början av TBC också, brist på resillience

Du kanske ska försöka minnas hur allting var death knight+spelaringenrolleftersomalltvar2k+ och nu är disc priest+vadsomhelt?

 

Och death knights nerfas.

 

J Ja? Vad för nytt införde wotlk? Alldeles för lätta raids? :rolleyes:

 

Achievements, hardmodes, faction tabards, tier av pvp gear, bättre crafting, entry-level epics från 5man heroic bossar, factions med bra items, nu dual-specc, gear changer (dock funnits som addon), death knights, filosofi om att alla speccs ska vara användbara, glyphs, hunter pet talent trees

 

Du talar om för lätta raids, när de som finns nu ska vara på samma nivå som Karazhan och SSC? Du får väl vänta tills de senare, de som ska jämföras med BT, Hyjal och Sunwell?

 

värdelös factions - detta fick många frustrerade spelare att sluta med spelet helt, värdelösa factions är plågor, om dom inte avförskaffas kan det ge seriöst seriösa konsekvenser

 

Fixade de factions innan BC då?

Ge exempel på någon faction som t ex fick fler items för att vara värda att farma i veckor till (vilket krävdes på den tiden.)

 

resistance gear - finns exakt lika mycket resistance gear i wotlk och TBC, dom var dock svårare att få tag på i TBC

 

EDIT: skrev om resilience istället för resistance..

Var svårare i BC yes, gjorde det spelet bättre på något sätt? Less raiding, more farming amirite?

 

storlek på raids - Erm vad? Ulduar och naxx är lika stora som BT/SSC/sunwell etc, skillnaden är teleports
........... ANTALET SPELARE

 

Ordet du söker är faceroll

 

Ordet jag söker är ett spel som tilltalar fler utan att gå överstyr.

 

Jag begriper inte varför du har så svårt att förstå att wotlk är så mycket lättare i jämförelse med TBC

Åh, visst kan jag säga att det är lättare till viss del. Beror på hur man diskuterar saken.

T ex betyder det inte att allt är mycket lättare för att folk inte längre behöver farma samma område i evigheter, när de nu, om de så önskar, kan köra 5mans och få rep med önskad faction, och samtidigt spara ihop till diverse items med emblems.

 

Betyder dock inte automatiskt att jag börjar fälla tårar om hur alla raids är faceroll ezmode.

 

Det handlar inte om hur mycket gnäll det finns, det handlar om vilket som var bäst - det finns alltid någonting att klaga på, men TBC var ett helt nytt spel, wotlk är bara en lättare version med ett lamt försök att införa world pvp igen :/

Du kanske kan kolla hur gnället mot BC var innan WotLK visades upp?

BC var.. inte ett nytt spel... det gör samma sak jag förespråkar, gav folk alternativ. Men du tycker WotLK är dåligt för att det gjorde samma sak. Du gillar ju tydligen inte när det blir enklare, när folk under BC verkade vilja begå kollektivt självmord för att raids inte var reserverat till de värsta no-life guilderna?

 

Hehehehehe, och Halaa, Hellfire Peninsula, Spirit Towers o så i BC var inte ett lamt försök med world pvp va...

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-

Mina argument? Mina argument misslyckas aldrig, du har nått din hjärnkapacitet

 

Blizzard har erkänt att naxxramas var en misslyckad raid som skulle vara där för att ge mindre erfarna spelare (barn och mentalt störda) en chans att få uppleva raiding i WoW (alltså göra det ez-mode) och nu är tyvärr ulduar också en misslyckad raid som tilltalar idioter och casuals, den höll en vecka eller så, men är nu pugvänligt

 

Algalon (och hard-modes för den delen) är bara en löjlig boss dom la dit för att ha något att komma med om folk som jag anser att ulduar är för lätt, därav en timme per vecka-gränsen - exakt hur svår tror du att han skulle vara om folk hade 6 dagar i veckan att ta honom?

 

We don't nerf anyone due to public outcry - hah, kiss my ass

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mina argument? Mina argument misslyckas aldrig, du har nått din hjärnkapacitet

 

Du har fallit till att håna den du diskuterar med. Visar vilken låg nivå du ligger på.

 

Blizzard har erkänt att naxxramas var en misslyckad raid som skulle vara där för att ge mindre erfarna spelare (barn och mentalt störda) en chans att få uppleva raiding i WoW

 

Kan du hänvisa till var Blizzard tycker att LKs Naxx var ett misslyckande, tack?

 

(alltså göra det ez-mode)

Som med Karazhan då, enligt dig.

 

och nu är tyvärr ulduar också en misslyckad raid som tilltalar idioter och casuals, den höll en vecka eller så, men är nu pugvänligt
Och hur många gånger har en PuG lyckats bra i Ulduar? Låt mig gissa, du kan dra ett exempel på en group på din server och nu är det globalt?

Du talar om att den höll en vecka, många av de nerfs som Blizzard utförde mot Ulduar var för att det vart svårare än de planerat. Ulduar25 med hardmodes liknade snarare en lite mild version av Sunwell i början.

 

Algalon är bara en löjlig boss dom la dit för att ha något att komma med om folk som jag anser att ulduar är för lätt, därav en timme per vecka-gränsen - exakt hur svår tror du att han skulle vara om folk hade 6 dagar i veckan att ta honom?

 

Wow, nu börjar du närma dig gränsen för konspirationsteoretiker.

Japp, de la bara dit bossen för att du skulle vara tyst. Helt klart.

 

We don't nerf anyone due to public outcry - hah, kiss my ass

 

Folk bad inte om nerfs till Ulduar.

" hah, kiss my ass" lite som ironiska forumtroll man ser ibland. Om Blizzard hör att något är för starkt eller så, kan de kontrollera själva, utföra tester och se om de håller med och att det behöver ändras. Det är inte så att de ändrar allting utan att själva se efter, contrary to retarded belief.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heh, jag börjar tvivla på att du ens har varit i ulduar

 

Folk bad inte om nerfs till Ulduar? Läs forum lite oftare? Det finns tusen posts som klagar på pre-nerf ulduars svårighetsgrad, det är inte konstigt att blizzard lyssnar på dom och inte minoriteten som vill ha en utmaning

 

Eftersom blizzard tydligen har tagit bort trådarna där de erkänner att naxxramas var en komplett failure kan jag bifoga några länkar

 

http://vnboards.ign.com/world_of_warcraft_...9/109515793/p1/

 

http://tobolds.blogspot.com/2008/11/wrath-...-expansion.html

 

http://www.mscclan.com/forum/showthread.php?t=11575

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...22520&sid=1

 

"Blizzard admitted that Naxx was too easy and they will make Ulduar much harder."

 

"In today’s WotLK there is no such variety [as there was in TBC] as of yet. Naxxramas is the only real raid instance in existence at the moment (with exception of course to the two one boss wonder instances that seem to take longer to summon your entire raid to than it does to collect your loot). Even more depressing is that there is little challenge; it can be effectively farmed in a single night by PuGs in crafted PvP blues without any class synergies."

 

"The amount of accessibility of Naxxramas-25 has been admitted by Blizzard to have been a mistake. If you think Blizzard can't rectify mistakes and tune encounters well, I offer you Sunwell as a good example, even if that instance had its own problems (hostwhinershost)."

 

"Blue admits that Heroic Naxx is "too easy to pug""

think it's too early to say. We just haven't gotten to that content yet. Everything that follows beyond this point is just my random brain dumping and not our official stance:

 

"-- Raiding is easy at the moment. Even Naxx will be pretty easy. Part of that is because we thought Karazhan, Gruul and Magtheridon were too steep a jump in difficulty from the heroics. Part of that is because most of the Naxx encounters are well-understood.

-- You will not be able to AE tank and AE burn down every encounter in Lich King like we're all doing now in Hyjal and Sunwell.

-- Very few players experienced Sunwell pre-nerf.

-- On the other hand, those that did were generally very complimentary of the encounters. Despite the difficulty, people had fun.

-- No matter how difficult we make content, very hardcore groups will probably still finish it quickly. In other words, we can't make "insanely difficult" the barrier that keeps a boss alive for months.

-- It's probably okay if some content is only seen by a few players. It just amps up the epic quotient of those fights. Everyone knew who Ragnaros was, even if they hadn't been able to beat him.

-- Obviously the preceeding is a very slippery slope and it's easy to make content too difficult or too easy.

-- Part of the reason Sunwell was difficult was it mandated raid stacking. The buff / debuff system has changed so much that we don't anticipate that happening again the same way.

-- We really like optional objectives that let skilled groups really test their mettle (and then show off about it). I'm talking about things like the 45-min Baron run, ZA bear run, and Chamber of the Aspects with all drakes up. Does this mean Arthas will be doable by many groups but the uber mode to beat him will be 10x as hard and offer better loot? We're just not there yet."

 

Läs gärna allt, du lär dig definitivt ett eller annat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk bad inte om nerfs till Ulduar? Läs forum lite oftare? Det finns tusen posts som klagar på pre-nerf ulduars svårighetsgrad, det är inte konstigt att blizzard lyssnar på dom och inte minoriteten som vill ha en utmaning

 

Ge 753 exempel.

Även om det var mycket gnäll om hur svårt det var, lär den enda anledningen till ulduar nerfs ha varit att DET VAR FÖR SVÅRT. Vi har just nu entry-level raids, Naxx, VoA, OS, EoE (svårast), och Ulduar innan nerfs var som BT. Vart kommer den raid som ska ses som LKs SSC/TK ? Man kan inte göra ett enormt hopp bara för att det bara fanns lätta raids, vilket var planerat.

 

Eftersom blizzard tydligen har tagit bort trådarna där de erkänner att naxxramas var en komplett failure kan jag bifoga några länkar

 

 

http://vnboards.ign.com/world_of_warcraft_...9/109515793/p1/

 

http://tobolds.blogspot.com/2008/11/wrath-...-expansion.html

 

http://www.mscclan.com/forum/showthread.php?t=11575

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...22520&sid=1

 

Tufft, du leker konspirationist och sen länkar du 4 posts med enskilda personers egna åsikter.

Som att döma allmänhetens hälsa efter ett sjukhus.

 

"Blizzard admitted that Naxx was too easy and they will make Ulduar much harder."

 

"In today’s WotLK there is no such variety [as there was in TBC] as of yet. Naxxramas is the only real raid instance in existence at the moment (with exception of course to the two one boss wonder instances that seem to take longer to summon your entire raid to than it does to collect your loot). Even more depressing is that there is little challenge; it can be effectively farmed in a single night by PuGs in crafted PvP blues without any class synergies."

 

"The amount of accessibility of Naxxramas-25 has been admitted by Blizzard to have been a mistake. If you think Blizzard can't rectify mistakes and tune encounters well, I offer you Sunwell as a good example, even if that instance had its own problems (hostwhinershost)."

 

Om någon av dom är en blue post, säg till, den översta lär då inte vara en blue post, så är det orelevant vad dom där säger.

 

"Blue admits that Heroic Naxx is "too easy to pug""

think it's too early to say. We just haven't gotten to that content yet. Everything that follows beyond this point is just my random brain dumping and not our official stance:

 

"-- Raiding is easy (** de pratar nu om BC **) at the moment. Even Naxx will be pretty easy. Part of that is because we thought Karazhan, Gruul and Magtheridon were too steep a jump in difficulty from the heroics. Part of that is because most of the Naxx encounters are well-understood.

-- You will not be able to AE tank and AE burn down every encounter in Lich King like we're all doing now in Hyjal and Sunwell. (** de syftar inte på Naxx här. **)

-- Very few players experienced Sunwell pre-nerf.

-- On the other hand, those that did were generally very complimentary of the encounters. Despite the difficulty, people had fun.

-- No matter how difficult we make content, very hardcore groups will probably still finish it quickly. In other words, we can't make "insanely difficult" the barrier that keeps a boss alive for months.

 

____

 

Läs gärna allt, du lär dig definitivt ett eller annat

Se de fettade delarna. Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-

Ännu en gång får du mig att skratta, och nu är jag 100% på att du antingen inte kör WoW alls eller har failguild

 

För det första, du säger att jag ska ta algalon innan jag säger något? Men du håller med om att dom "can't make "insanely difficult"" ? :rolleyes:

 

Om du var det minsta kompetent skulle du veta att -You will not be able to AE tank and AE burn down every encounter in Lich King- är falskt, man kan gruppa upp och AoE'a exakt alla trash packs i ulduar

 

Ge 753 exempel? Är du för retarderad att gå till dungeon & raid forums och kolla själv? Gå tillbaka några sidor och läs

 

Tufft, du leker konspirationist och sen länkar du 4 posts med enskilda personers egna åsikter.

Som att döma allmänhetens hälsa efter ett sjukhus.

Irrelevant? De tre första är tre olika åsikter som mer eller mindre håller med på samma punkt, den fjärde är ett citat från ghostcrawler, alltså den GM'n/bluepostern med hjärna om du inte visste det, som erkänner att naxx är (kommer att bli när det skrevs) en lätt raid som är till för idioter som vill ha epics

 

-ulduar nerfs ha varit att DET VAR FÖR SVÅRT.- LOL igen, ulduar var perfekt pre-nerf, nu är det faceroll - så enkelt är det

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första, du säger att jag ska ta algalon innan jag säger något? Men du håller med om att dom "can't make "insanely difficult"" ? :rolleyes:

Algalon är inte menad att vara skitsvår, men ska dock vara svårast just nu.

 

Om du var det minsta kompetent skulle du veta att -You will not be able to AE tank and AE burn down every encounter in Lich King- är falskt, man kan gruppa upp och AoE'a exakt alla trash packs i ulduar

 

Jag är säker på att de menar trash-groups när de pratar om "encounters"?

 

Ge 753 exempel? Är du för retarderad att gå till dungeon & raid forums och kolla själv? Gå tillbaka några sidor och läs

 

Hån igen.

Försök skaffa lite vett.

Ber om ett exempel, gärna ett där de fick svar också. På ett inofficiellt forum lär det inte ha varit mycket respons från Blizzard.

Har inte ens hört om "Dungeon & Raid".

 

 

Irrelevant? De tre första är tre olika åsikter som mer eller mindre håller med på samma punkt

 

Vilket inte betyder något.

 

den fjärde är ett citat från ghostcrawler, alltså den GM'n/bluepostern med hjärna om du inte visste det, som erkänner att naxx är (kommer att bli när det skrevs) en lätt raid som är till för idioter som vill ha epics

 

Vore konstigt om den första raiden inte vore lätt. 'Att den är för idioter som vill ha epics' är din konstiga vinkling av saken.

 

-ulduar nerfs ha varit att DET VAR FÖR SVÅRT.- LOL igen, ulduar var perfekt pre-nerf, nu är det faceroll - så enkelt är det

Du verkar inte kunna greppa att svårighetsgraden av raids ska öka gradvis?!

 

EDIT: Vi kan ju reflektera och avsluta den här diskussionen, då jag anser att den är off-topic trots att det handlar om minnen. Handlar ju inte om vilken del man tyckte om mest.

 

Du tycker WotLK är skit för att tidiga raids, de vi har nu, är lätta. Vilket är en självklarhet då de är de tidigaste. Ulduar börjar som den som ger lite utmaning. Du tycker BC var mycket bättre när även BC gjorde samma sak med Kharazan, d.v.s att första raiden var väldigt enkelt.

Du påpekar att WotLK inte lade till något nytt, medans du säger att BC var ett "helt nytt spel" vilket du inte motiverat. Har redan nämnt att WotLK la till mycket mer.

Du påpekar att PvP i BC var bättre när det var bara en fråga om de bästa kompositionerna. X + Restodruid under S3-S4. RMP. Inte mycket bättre i WotLK kan jag erkänna.

Du påpekar att allt är ezmode när WotLK ger spelarna mer alternativ, när du gillade BC som gjorde likadant. Då syftar jag på att man kan få okej gear utanför raiding för att då kunna raida ordentligt, och såklart att raidandet i BC vart mycket enklare än pre-BC. Och att entry-level raiden (Kara) var mycket lätt att komma in i.

Du påpekar att Naxxramas är ett fatalt misslyckande, när det enda felet enligt Blizzard är att det kanske vart lite väl PuG vänligt.

Du påpekar att pre-nerf Ulduar var perfekt trots att det vore ett enormt hopp i svårighetsgrad mot det vi har nu, vilket vore ologiskt och korkat.

Du påpekar att WotLK är sämre för att det utvecklar det BC startade, alternativ.

Du påpekar dina åsikter som faktum.

 

Sammanfattningsvis lär jag undra över hur du tänker.

Du hoppar snabbt till en vinklad "sanning" och håller dig till den oavsett vad.

Att du inte förstår felet i t ex din syn att Ulduar skulle vara som det var innan nerfs trots gapet i svårighet det skulle skapa är idiotiskt.

Att du inte förstår att Naxx skulle vara enkelt är idiotiskt.

Att du förespråkar BC trots att det gjorde vad du klagar på, alltså lättare raids i början, alternativ etc är idiotiskt.

 

Du är antagligen den slags person på forumen som aldrig lyssnar på någon som inte håller med, vägrar se brister i egna argument (se listan ovan) för att sedan ta till hån.

Väldigt lyckat.

 

Ha så skoj med ditt hat mot WotLK dock. Lite konstigt att du ens spelar om du har ett sådant hat mot spelet, speciellt när du inte ens verkar kunna ha en vettig anledning som du inte säger emot själv.

När nästa expansion kommer så kommer du antagligen hålla på igen, men säga att WotLK var bättre.

Lika med alla som klagar på samma sätt som du gör.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du verkar inte kunna greppa att svårighetsgraden av raids ska öka gradvis?!

Den ska göra det, ja, gör den det nu? Nej - Naxxramas var failure, alldeles för lätt, gjord för att låta en större del av spelarna uppleva raids och loot, men eftersom du inte läser forumen verkar du ha svårt att greppa det här

 

Låt oss tala lite om den sistnämnda länken, http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=5&sid=1#99

 

Blue post, "You say Ulduar's difficulty is supposed to be on par with SSC and TK, but that's not really true. The primary goal in this expansion -- and the reason we've implemented 10/25-player, and hard modes -- is to give as many people access to the raid content as possible."

 

Ägd #1

 

"For this reason we're continuing with the philosophy that pick-up groups (pugs alltså) should have some level of success when raiding." (talar om ulduar, alltså)

 

Ägd #2 (alltså)

 

"Our goal is to watch players of all levels of skill attempt each encounter, and then adjust the encounters according to the percentage of raids we expect to be killing specific bosses."

 

Dom nerfar efter subliminal public outcry, alltså hur dåligt det går för idioter som försöker döda bossar i ulduar, istället för att låta hardcores vara nöjda

 

"While some may see this as us giving content to be people who don't deserve it, we feel it's a lot better than taking away content if we were, say, to make encounters too easy from the start and then buff them up after the fact."

 

Gradvis svårare? Där har du mitt svar på det

 

"...but we're going to continue ensuring that smaller guilds and players who haven't as much time to play each week get a reasonable chance to progress in each Wrath raid dungeon released."

 

Gör allt ez-mode och lägga dit Algalon för att få tyst på folk som mig, som jag sa tidigare

 

För övrigt rekommenderar jag dig att läsa hela tråden så du kan se vad majoriteten av de kompetenta spelarna i WoW tycker

 

Du påpekar dina åsikter som faktum.
Helt korrekt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blue post, "You say Ulduar's difficulty is supposed to be on par with SSC and TK, but that's not really true. The primary goal in this expansion -- and the reason we've implemented 10/25-player, and hard modes -- is to give as many people access to the raid content as possible."

 

Ägd #1

 

Så korkat sagt av honom då, när designfilosofin är att svårighetsgrad ökar gradvis.

Han säger dock "really true", men det vore väl för mycket att begära att du skulle gå igenom det han antagligen menade först.

 

Att du säger "ägd" visar att ditt beteende är ungefär som den av en tolvåring.

 

"For this reason we're continuing with the philosophy that pick-up groups (pugs alltså) should have some level of success when raiding." (talar om ulduar, alltså)

 

Ägd #2 (alltså)

 

Och du ser det som att han menar att Pugs ska kunna CLEARA?

 

"...but we're going to continue ensuring that smaller guilds and players who haven't as much time to play each week get a reasonable chance to progress in each Wrath raid dungeon released."

 

Ska det betyda att de skiter i hardcores?

Märks att du bara kan se saker binärt. Antingen är det "si" eller "så". Inget därimellan?

För Blizzard vill att fler ska uppleva raids (men det tolkar du som att spelet är format för idioter?) medans fortfarande erbjuda utmaningar. Men tiden för dessa utmaningar är inte riktigt här än om du inte förstått det.

 

För övrigt rekommenderar jag dig att läsa hela tråden så du kan se vad majoriteten av de kompetenta spelarna i WoW tycker

Alltså kan jag ignorera allt du och alla andra gnällspikar sagt.

Att du ser din syn på saken som exemplariskt och "kompetent" är skrattretande.

 

Hursomhelst. Diskussionen är slut. Du kan låtsas om att allt är en konspiration om du vill. Du kan fortsätta låtsas att det finns två sorters spelare, idioter och hardcores.

Inte konstigt att Blizzard inte formar spelet lika mycket för hardcores längre, de är alla trångsynta och saknar förmåga att tänka mellan raderna och genom fler än ett perspektiv.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För övrigt rekommenderar jag dig att läsa hela tråden så du kan se vad majoriteten av de kompetenta spelarna i WoW tycker

Alltså kan jag ignorera allt du och alla andra gnällspikar sagt.

 

Hursomhelst. Diskussionen är slut. Du kan låtsas om att allt är en konspiration om du vill. Du kan fortsätta låtsas att det finns två sorters spelare, idioter och hardcores.

 

Gör som du vill, jag är bara här för att få folk att hålla käft iaf

 

Designfilosofin? I WoW funkar den på så vis att vi går till ett ställe, får epics, går till ett svårare ställe, får bättre epics, går till ytterligare ett ställe och får ännu bättre epics - skillnad i svårighetsgrad är knapp

 

Att jag säger ägd betyder att du tror dig veta någonting och att jag sen bevisar att du har fel

 

Nej, blizzard skiter inte i hardcores, vi fick ju Algalon, kommer du ihåg? Han höll i en månad, nu är han slut - vad gör vi då

 

Gnällspikar? Jag skulle våga säga att dom som inte gnäller är de personer som är nöjda med spelet som det är nu, alltså att vilken idiot som helst kan få vad han vill utan större ansträngning

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gnällspikar? Jag skulle våga säga att dom som inte gnäller är de personer som är nöjda med spelet som det är nu, alltså att vilken idiot som helst kan få vad han vill utan större ansträngning

Kalla mig idiot om du vill, men jag fick aldrig uppleva mycket av SSC eller BT, Hyjal, Sunwell eller dom hardcore raiderna i BC, vilket jag saknade som f*n. Men jag tycker att folk som inte kan spela 5 dagar i veckan i 12 timmar per dag ska fortfarande kunna njuta av den tiden dom kan spela. Sen om hardcore Ensidia smeker alla bossar månader före casual players betyder inte att hela spelet stannar för alla för att någon tagit ner Algalon, andra guilder och spelare fortsätter ju försöka downa Ulduar och Naxx. Har inte läst upp men jag antar att när man tagit BT(Ulduar) så är det bara att vänta på nått som Sunwell(Icecrown Citadel?).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...