Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


Rekommendera inlägg

Har inte tittat till fuska.se på ett bra tag, men seriöst. Hivee och CO som kastar skit på varandra, håll det i PMs istället.

 

Men jo, jag håller med dig Hivee, att wotlk är ett skämt om man gämför med TBC. Naxxramas är ett stort SKÄMT, inget annat. Jag minns att mina guilder, som inte var någon vidare, progressade i kara länge länge. Hur vi whipade på Moroes, och när man kämpade mot Curator. Det var tider det. Ulduar är ganska skönt, för det krävs lite mer, iaf 25manna. Och DKs, tkr jag dem kan deleta :) För dem gör spelet obalanserat. Åtmistonde i PvPn. Arena är endast skit nu. Var så sjukt roligt att köra arena i TBC. PvPade säkert 5-12h om dagen! Men nu, usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Har inte tittat till fuska.se på ett bra tag, men seriöst. Hivee och CO som kastar skit på varandra, håll det i PMs istället.

 

Men jo, jag håller med dig Hivee, att wotlk är ett skämt om man gämför med TBC. Naxxramas är ett stort SKÄMT, inget annat. Jag minns att mina guilder, som inte var någon vidare, progressade i kara länge länge. Hur vi whipade på Moroes, och när man kämpade mot Curator. Det var tider det. Ulduar är ganska skönt, för det krävs lite mer, iaf 25manna. Och DKs, tkr jag dem kan deleta :) För dem gör spelet obalanserat. Åtmistonde i PvPn. Arena är endast skit nu. Var så sjukt roligt att köra arena i TBC. PvPade säkert 5-12h om dagen! Men nu, usch.

Ska komma från en restodruid som har högst representation på SK-100. Om det inte vore för restodruids så hade inte warriors legat så högt upp. Druid kan köra med alla plateklasser och nå t2 vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Min första gubbe var en warrior.

 

I level 16 blev jag ock några mer boostad i DM, Jag needa på den blåa staven som tydligen en i gruppen skulle ha, Jag van och i många lvlar gick jag runt med stav som warrior. :P

 

Jag DPSa som Prot Specc.

Är väl inget konstigt med warriors med en stav (om staven har agillity stamina och strength :o)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min första gubbe var en warrior.

 

I level 16 blev jag ock några mer boostad i DM, Jag needa på den blåa staven som tydligen en i gruppen skulle ha, Jag van och i många lvlar gick jag runt med stav som warrior. :P

 

Jag DPSa som Prot Specc.

Är väl inget konstigt med warriors med en stav (om staven har agillity stamina och strength :o)

 

Jo, det är konstigt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min första gubbe var en warrior.

 

I level 16 blev jag ock några mer boostad i DM, Jag needa på den blåa staven som tydligen en i gruppen skulle ha, Jag van och i många lvlar gick jag runt med stav som warrior. :P

 

Jag DPSa som Prot Specc.

 

Är väl inget konstigt med warriors med en stav (om staven har agillity stamina och strength :o )

 

Jo, det är konstigt...

 

Lika konstigt som att hunters springer runt med stavar också?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har inte tittat till fuska.se på ett bra tag, men seriöst. Hivee och CO som kastar skit på varandra, håll det i PMs istället.

 

Men jo, jag håller med dig Hivee, att wotlk är ett skämt om man gämför med TBC. Naxxramas är ett stort SKÄMT, inget annat. Jag minns att mina guilder, som inte var någon vidare, progressade i kara länge länge. Hur vi whipade på Moroes, och när man kämpade mot Curator. Det var tider det. Ulduar är ganska skönt, för det krävs lite mer, iaf 25manna. Och DKs, tkr jag dem kan deleta :) För dem gör spelet obalanserat. Åtmistonde i PvPn. Arena är endast skit nu. Var så sjukt roligt att köra arena i TBC. PvPade säkert 5-12h om dagen! Men nu, usch.

Ska komma från en restodruid som har högst representation på SK-100. Om det inte vore för restodruids så hade inte warriors legat så högt upp. Druid kan köra med alla plateklasser och nå t2 vapen.

 

Ja? Det ÄR obalanserat, sa jag inte det? Jag tkr inte det är kul, precis. Och jag har slutat med arena i stort sett, eftersom det är bara skit, och obalanserat. Pallar inte. Och jag vet att Restodroods, är sjukt imba atm, men jag är ingen pvper längre. End of discussion :)

Nu till våra glada minnen!? ;)

 

Idag köttade vi Yogg-Saron på 10manna, för första gången! Var härligt!

Sen fick jag också Red Proto-Drake!

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte tittat till fuska.se på ett bra tag, men seriöst. Hivee och CO som kastar skit på varandra, håll det i PMs istället.

 

Men jo, jag håller med dig Hivee, att wotlk är ett skämt om man gämför med TBC. Naxxramas är ett stort SKÄMT, inget annat. Jag minns att mina guilder, som inte var någon vidare, progressade i kara länge länge. Hur vi whipade på Moroes, och när man kämpade mot Curator. Det var tider det. Ulduar är ganska skönt, för det krävs lite mer, iaf 25manna. Och DKs, tkr jag dem kan deleta :) För dem gör spelet obalanserat. Åtmistonde i PvPn. Arena är endast skit nu. Var så sjukt roligt att köra arena i TBC. PvPade säkert 5-12h om dagen! Men nu, usch.

 

Ska komma från en restodruid som har högst representation på SK-100. Om det inte vore för restodruids så hade inte

Ja? Det ÄR obalanserat, sa jag inte det? Jag tkr inte det är kul, precis. Och jag har slutat med arena i stort sett, eftersom det är bara skit, och obalanserat. Pallar inte. Och jag vet att Restodroods, är sjukt imba atm, men jag är ingen pvper längre. End of discussion :)

Nu till våra glada minnen!? ;)

 

Idag köttade vi Yogg-Saron på 10manna, för första gången! Var härligt!

Sen fick jag också Red Proto-Drake!

 

Fann ändå en viss komik i att du ville ha DKs deletade när det är druids som möjliggör deras höga representation mest av allt.

 

Och DKs, tkr jag dem kan deleta :) För dem gör spelet obalanserat. Åtmistonde i PvPn

 

Mjo, nämner en klass och säger att just den klassen förstör spelet, alltid roligt när en op klass/spec klagar på en annan op klass/spec. "We're not overpowered, check druids/dks/paladins/warriors!".

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fan, börjar sakna wow nu ;/ slutade för nån månad sen.

 

Men ett minne var när jag spelade wow för första gången, 10dagars trial ;) Allt var skithäftigt då, man kunde simma och dansa, men det häftigaste av allt; Stormwind, jag tänkte hela tiden "omg, shit va häftigt, va stoooort"

Sprang nog runt i SW i 1-2 timmar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Hahaha, du är inte ensam! När jag började med WoW, som elvaåring, tyckte jag det var SKIT häftigt att man kunde simma jag med ;)

Och Tunnelvision. Jag vet att Druider är OP, men det har dem nästan alltid varit. Men DKs, har ändrat hela PvPn totalt i WotLK. Det var inte alls samma sak som i TBC. Jag spelade inte druid då, och jag minns att druider var riktigt imba då. Det ända man mötte var ju Warrior/Druid, och den combon var riktigt bra. Men jag tyckte inte det riktigt var samma sak ändå.

 

Själv fick jag ett par Epic Boots från Ulduar 25manna idag från Ignis.

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha, du är inte ensam! När jag började med WoW, som elvaåring, tyckte jag det var SKIT häftigt att man kunde simma jag med ;)

Och Tunnelvision. Jag vet att Druider är OP, men det har dem nästan alltid varit. Men DKs, har ändrat hela PvPn totalt i WotLK. Det var inte alls samma sak som i TBC. Jag spelade inte druid då, och jag minns att druider var riktigt imba då. Det ända man mötte var ju Warrior/Druid, och den combon var riktigt bra. Men jag tyckte inte det riktigt var samma sak ändå.

 

Själv fick jag ett par Epic Boots från Ulduar 25manna idag från Ignis.

Druids var skit i vanilla, och de var bättre i tbc än vad de är nu, blade's edge travelform.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...