Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 kostar det nått och spela online!på ps2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 kostar det nått och spela online!på ps2! Det tror jag väl inte...Men adaptern kostar ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (Heartless @ 07/04-2004 16:32:19) kostar det nått och spela online!på ps2! Det tror jag väl inte...Men adaptern kostar ju. ja men det kostar ju nåt det är ju inte gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brandman Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja tror de e vanlig internet taxa men tror de går o koppla in de via bredbandet o köra de på den avgiften B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 det enda man behöver är en nätverks adapter som man kopplar sitt adsl till, tror jag. det är ju ingen avgift som det är med xbox live. xbox live måste man ju premenuera på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja tror de e vanlig internet taxa men tror de går o koppla in de via bredbandet o köra de på den avgiften B) japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 man måste ha bredband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 man måste ha bredband jag har det bredbandsbolaget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag har bredband och en nätvärksadapter men det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Om man ska spela Online på ps2 så måste man ha en slags Adapter... Det kostar! PS. Playstation 3 kanske kommer att se ut så här med Splinter Cell gubben på! http://christian.vaullerin.free.fr/en%20mega%20vrac/sam%20of%20ps3.jpg Hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 det är vissa spel som kostar, dock vet jag bara ett: everquest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 kotar det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg