unix Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Mjo, förstog att Dax wax förstörde håret. :\ Det blir nog D:fi och REF505, finns det mycket i REF? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) Dax Waxet är bra o billigt, håller skit bra! Jag har använt de i några år och inget har hänt Redigerat 5 April 2009 av DubbelD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Vet jag/vi redan, men det skadar håret jääääääävl,t mycket. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 (redigerat) Urban [Y] Fudge [Y] Inget dax vax pl0x.. Redigerat 5 April 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Urban [Y] Fudge [Y] Inget dax vax pl0x.. Jag använder just nu Fudge: Hair shaper. Fast det är ju inget bra, det håller typ inte. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag har typ, arabtjockt hår D: Så jag behöver dax wax, har jag D:fi D:struct blå så behöver jag en halv Rosa Proffs Hårsprayflaska. Fudge har jag aldrig prövat, men det sägs att den ska vara bra. Men dax wax funkar utmärkt för mig, jag tar ytterst lite, drar i, fixar, håller det inte tar jag lite till, sen sprayar jag lite lätt i hårrötterna ;3 Har du tunnt hår är D:Fi D:struct bra, men det gör så att håret ser sjukt fett ut. samma gäller med Dwax om man tar för mycket ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Renati Rock Hard pwnar om man blandar det med Fudge, Df:i eller ShockWaves. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Mjo, förstog att Dax wax förstörde håret. :\ Det blir nog D:fi och REF505, finns det mycket i REF? :o Använd ref med urban Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Ah okej tack, någon som vet om Sebastian är bra? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.