2good4u Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ja, här kan man då posta sina roliga citat. Här är ett av mina favorit citat av Zlatan Hans fru hade fyllt år.... - Ja, vad gav du Helena då? - vadå gav? hon fick ju Zlatan haha så klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Haha ett litet roligt citat imo Dude, where have you been?!? :o In real life... Ganska roligt citat tkr jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 När Homer Simpson haller pa att drunkna: Jag vet! Om jag sjunker till bottnen kan jag springa in till land! - Homer Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 När Homer Simpson haller pa att drunkna: Jag vet! Om jag sjunker till bottnen kan jag springa in till land! - Homer SimpsonHaha, inte dålig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Inte exakt roligt... Det är mest seriös ( Om krig ) "In modern war... you will die like a dog for no good reason. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kille som försöker skryta: "My penis is so big, so when i put it on the keyboard it goes from A to Z" Såg den på facepunchstudios.com, en kille failade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kille som försöker skryta: "My penis is so big, so when i put it on the keyboard it goes from A to Z" Såg den på facepunchstudios.com, en kille failade. TAHAHAHAHAHAHAHA! DEN VAR GRYM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kommer ihåg Electrolux första dammsugarreklam: "Nothing sucks like Electrolux!" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 "Jag är ingen paranoid j*vla miljonär? Förih*lvete, jag är miljadär" - Howard Hughes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Kommer ihåg Electrolux första dammsugarreklam: "Nothing sucks like Electrolux!" :D Haha, skrattade irl när jag hörde den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Den i min signatur är ju bäst, från Megadeths Hangar 18. Den är ju inte rolig, men bra som f*n. "Military intelligence, two words combined that can't make sense" Redigerat 10 April 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Här kommer några- "Rosthål är lättare än kolfiber" - Jorrma @ fyllefest "Ormar dem kan man slå på käften, men spindlar de.... Näääh!" - Jorrma @ fyllefest (Låter mycket bättre på dialekt - Orman ti kan man ju slå på käftan, men spindlan ti... Nääh!) "Frågan är om man hellre skulle leva frisk i en galen värld eller galen i en frisk värld" - ? "The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his" - General G. C. Patton Och en replik från The Fast And The Furious Tokyo Drift: -My mom's Buick is better then that -And your dad's Viper? Roligare ifall man vet sammanhanget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.