Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 (redigerat) d e så här.. jag har installerat steam och använd min HL CD-Key för att göra en account på STEAM men min dator krashade så ja kan inte ens logga in(på själva datorn) , så den e inne på lagning.. så dom kommer ju formatera och installera om å sånt och då kommer ju (såklart) steam inte vara kvar, betyder d att ja måste köpa en nytt Halflife så ja får en ny cd-key?? eller behöver ja bara logga in (behöver ja inte sända in min cd-key igen.. som inte skulle gå då) jag kan ju inloggningen så d e ju inget problem.. men.. om jag inte kan använda samma account så ja måste ha en ny cd-key, så e d ju inte SÅ farligt.. d kostar typ bara 99 kr.. :unsure: Redigerat 7 April 2004 av Kaktus-Killen Citera
Zkin Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 har ingen aning om vad steam är förnåt så jag gissar bara Om nu allt var klart med kontot (accountet..) så ska det bara vara att logga in igen.. efter ominstallationen av HL.. annars kanske du kan maila nånstans... Citera
Imaginary Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 d e så här.. jag har installerat steam och använd min HL CD-Key för att göra en account på STEAM men min dator krashade så ja kan inte ens logga in(på själva datorn) , så den e inne på lagning.. så dom kommer ju formatera och installera om å sånt och då kommer ju (såklart) steam inte vara kvar, betyder d att ja måste köpa en nytt Halflife så ja får en ny cd-key?? eller behöver ja bara logga in (behöver ja inte sända in min cd-key igen.. som inte skulle gå då) jag kan ju inloggningen så d e ju inget problem.. men.. om jag inte kan använda samma account så ja måste ha en ny cd-key, så e d ju inte SÅ farligt.. d kostar typ bara 99 kr.. :unsure: Du behöver bara ladda ner steam på nytt o sen logga in me din acount Citera
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 ja du behöver inte köpa en ny cd key Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 April 2004 Rapport Skrivet 8 April 2004 funkar inte din cd-key till hl? jo den funkar, men man kan bara använda den 1 gång på steam.. man kan inte göra 2 accounts på en cd-key... säkerhetsskit Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.