dannoeh Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Vart kan man lära sig Engeenering? Jag är horde :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Fråga en guard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Har redan frågat i Thunderbluff fast där finns ingen engeenering tränare :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Finns inte i Thunderbluff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Är du säker ? Ta en guard, tryck på profession trainer ( eller nått ) sen på engineer ( eller nåt ) sen kommer han/hon/dom säga vart man kan hitta en ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Nej, det finns ingen i thunderbluff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Åk till Orgrimmar, där finns det. Du måste springa igenom The Barrens, och jag tipsar om att du drar dit på level 10, till Crossroads, i norra barrens. Questar där tills 15, skaffar Flight Path, sen fortsätter du springa till Orgrimmar, nordöst, tar skillen sen så drar du tillbaka till Barrens och fortsätter questa, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Åk till Orgrimmar, där finns det. Du måste springa igenom The Barrens, och jag tipsar om att du drar dit på level 10, till Crossroads, i norra barrens. Questar där tills 15, skaffar Flight Path, sen fortsätter du springa till Orgrimmar, nordöst, tar skillen sen så drar du tillbaka till Barrens och fortsätter questa,Håller med. Och det finns inga engineering trainers i thunder bluff, som alla redan sagt : / Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg