w4nkarN Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hade någon kunna invita mig till Spotify? För jag vet inet hur man ska skaffa det utan att betala ;/ Jag vill inte ta risken att bli tagen av IPRED(Stavning?) lagen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hade någon kunna invita mig till Spotify? För jag vet inet hur man ska skaffa det utan att betala ;/ Jag vill inte ta risken att bli tagen av IPRED(Stavning?) lagen, Google. Sök på Spotify Invites, så kommer det komma upp en sida där dem ger ut gratis invites. Men det händer dock bara ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 www.spotify.fleo.se Fort, 34 är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 www.spotify.fleo.se Fort, 34 är kvar. Dom brukar dela ut då o då. Kommer säkert fler (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 har nog en invite kvar till någon :) om ni inte har skaffat via nån annan sida ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 www.spotify.fleo.se Fort, 34 är kvar. Funkar inte :/ Nicky skulle man kunna få den? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 www.spotalist.com Jag garanterar dig att det finns ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 out of invites today, Lol. Finns inte många som har kvar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Igår fanns det 234 på Spotalist iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 När kommer det nya invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Kolla regelbundet på fleo och spotalist..Så lär du hitta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 http://www.lakka.se/index.php?p=spot http://garaget.in/invites/ http://smexdesign.se/blogg/spotify-invites/ Några extra länkar. De hade super många invites, sist jag kollade. Enjoy spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.