Shadow of Darkness Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 NEJJ ANVÄND ABSOLUT INT EDEN!!!!!!!!! ANVÄND gratis möbler använd den istället för den han gav dejj dom snor dina möbler!!! det var ju samma adress !!! Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 fast jag ska se jag låter dem gå in i min andra habbo Citera
Katt Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 nä inte på svenska versonen men på engelska versonen går det Hur gör man då? Vad är det för fusk? Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 artmoney det är en program som är hur olaglig som helst jag hade den förut men använder den aldrig nu mer en kille fick böter på 30.000 kr Citera
Katt Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Jag vet inte varför jag ändrade det här... Redigerat 10 September 2005 av Fusk Katten Citera
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 jag har möblar men inga mynt jag har jobbat och slittet för mina lön så jag kärnna mina saker på hedlig sätt Citera
Katt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 jag har möblar men inga mynt jag har jobbat och slittet för mina lön så jag kärnna mina saker på hedlig sätt De är bra! Så ska man göra! :lol: :lol: Jag skälv har faktiskt ett bord en tunna. EN STOLLE LURADE AV NIG TVÅ MÖBLER VÄRDE 2 MYNT! :angry: Jag har inte sms:at utan också jobbat hårt för möblerna OCKSÅ KOMMER DEN DÄR STOLLEN O LURAR AV MIG TVÅ MÖBLER JAG HAR SLITIT HÅRT FÖR. :angry: Så nu är jag ledsen. Behuuu :( Citera
Dream Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 hmm soglig men ...eh vad ska jag säga??..ok men tillbaka till ämnen Citera
Offline Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Är man så dum att man går på det om någon säger "gratis möbler!" så får man skylla sej själv.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.