SNUFFINATOR Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hur får man nätverk / så att man kan spela online till ps2:an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Beror på vilken modell du har, de nyare har ett nätverksuttag och till den äldre tjocka måste man ha en adapter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Beror på vilken modell du har, de nyare har ett nätverksuttag och till den äldre tjocka måste man ha en adapter.Aah,okej, har den äldre , tjocka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 jag har det slimmade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Och? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Du måste skaffa en nätverksadapter först o främst, sen är det massa annat har jag för mig, men jag tror instruktioner hänger med när du skaffar adaptern ;3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg