JonteFire2 Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 nej det gjorde dem faktiskt inte. Jag såg när en "magiboll" kom på mig och skaddade typ 9 ellr nåt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 :meddum: "Is tapparna" är deras magic attack, deras "bollar" är range... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 När du får saker som ser ut som "is tappar", så ska du sätta på magic protection, och när du får "bollar" på dig så ska du sätta på range protection. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 aha men åh.. tex om dem skjuter fire strike på mig så ska jag ha mage protection och om dem skjuter fire bolt så ska jag ha range protection? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 aha men åh.. tex om dem skjuter fire strike på mig så ska jag ha mage protection och om dem skjuter fire bolt så ska jag ha range protection? Nej,dom skjuter inte fire strikes, gör bara som Viruz sa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 förstår inte vadå istappar? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 förstår inte vadå istappar? :o omg... Revenanten använder magic och när den skjuter så ser magi attacken ut som istappar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 när ser den ut som bollar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) När du får saker som ser ut som "is tappar", så ska du sätta på magic protection, och när du får "bollar" på dig så ska du sätta på range protection. Redigerat 13 April 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jag har redan skrivit det 2 ggr... "Bollarna" är range!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Vilka j*vla bollar? Har du inte märkt att jag inte fattar vad du menar när du säger bollar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg