Hoppa till innehåll

Min Nya Spelhemsida! Obs Behöver Anställda

Gäst Ringsaw

Rekommendera inlägg

Gäst Ringsaw

En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol

BTW - Har du glömt ditt main inlägg?

"jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många."

Vi ville ju få lite besökare -.- ? annars skulle dem inte tro Att sidan var så serriös

" JA VI JOBBADE ME SIDAN I 1 TIMME OCH VI HAR REDAN FÅTT 300 SPEL :D:D:D HEHE "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol

"jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många."

Vi ville ju få lite besökare -.- ? annars skulle dem inte tro Att sidan var så serriös

Vad är egentligen syftet med sidan? Skryta till kompisarna, "HAHA jag har redan 7 besökare på min hemsida, coolt va!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ringsaw

Vad är egentligen syftet med sidan? Skryta till kompisarna, "HAHA jag har redan 7 besökare på min hemsida, coolt va!"

65 *

Vad är meningen med www.1227.com ?

Kul och ha hade inget bättre för mig ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ringsaw

hur kan du ha bestämt dig för att göra en för en vecka sen och ha jobbat med den i 2 veckor nu? :rolleyes:

HAHA såg det nu x)

jaja har igentligen jobbat med den i 1 timma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta var "ringsaw" inte Prochat noob -.-

asså du har inget bra syfte att ha den där hemsidan den är bara ful och jobbig fall jag får säga skaffa dig en riktigt fin sida i stället.
Kopierar man sina layouts ja, då kan sidan bli fin

Men www.coczo.se är ganska ful -.-

OCH INGEN FAKTA ffs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En del har verkligen inget för sig... Gör en vettig hemsida istället för sånt här.

Det har blivit för mycket spam av 10-14 åringar nu.

Hipp hipp hurra för FireFox+NoScript eller nåt åt det hållet.

Redigerat av ELF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså du har inget bra syfte att ha den där hemsidan den är bara ful och jobbig fall jag får säga skaffa dig en riktigt fin sida i stället.

Kopierar man sina layouts ja, då kan sidan bli fin

Men www.coczo.se är ganska ful -.-

OCH INGEN FAKTA ffs

du gillar att kalla folk noob B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som om man inte var beredd.

O.o P11 cooligen "som man inte var beredd B) " HAHAHHAHAHAHAHA

Retard -.-

90-100 st faktiskt :o

Nu fick ni lite svar :)

WWW.RINGSAW.INC.SE PWNAGESITE

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...