Gäst Ringsaw Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol BTW - Har du glömt ditt main inlägg? "jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många." Vi ville ju få lite besökare -.- ? annars skulle dem inte tro Att sidan var så serriös" JA VI JOBBADE ME SIDAN I 1 TIMME OCH VI HAR REDAN FÅTT 300 SPEL :D:D:D HEHE " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol BTW - Har du glömt ditt main inlägg? "jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många." Vi ville ju få lite besökare -.- ? annars skulle dem inte tro Att sidan var så serriös" JA VI JOBBADE ME SIDAN I 1 TIMME OCH VI HAR REDAN FÅTT 300 SPEL :D:D:D HEHE " Vad är egentligen syftet med sidan? Skryta till kompisarna, "HAHA jag har redan 7 besökare på min hemsida, coolt va!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 F*n va dåligt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ringsaw Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol BTW - Har du glömt ditt main inlägg? "jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många." Vi ville ju få lite besökare -.- ? annars skulle dem inte tro Att sidan var så serriös " JA VI JOBBADE ME SIDAN I 1 TIMME OCH VI HAR REDAN FÅTT 300 SPEL :D:D:D HEHE " Vad är egentligen syftet med sidan? Skryta till kompisarna, "HAHA jag har redan 7 besökare på min hemsida, coolt va!" 65 * Vad är meningen med www.1227.com ? Kul och ha hade inget bättre för mig .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 hur kan du ha bestämt dig för att göra en för en vecka sen och ha jobbat med den i 2 veckor nu? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ringsaw Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 hur kan du ha bestämt dig för att göra en för en vecka sen och ha jobbat med den i 2 veckor nu? :rolleyes:HAHA såg det nu x) jaja har igentligen jobbat med den i 1 timma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 asså du har inget bra syfte att ha den där hemsidan den är bara ful och jobbig fall jag får säga skaffa dig en riktigt fin sida i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol BTW - Har du glömt ditt main inlägg? "jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många." Detta var "ringsaw" inte Prochat noob -.- asså du har inget bra syfte att ha den där hemsidan den är bara ful och jobbig fall jag får säga skaffa dig en riktigt fin sida i stället.Kopierar man sina layouts ja, då kan sidan bli fin Men www.coczo.se är ganska ful -.- OCH INGEN FAKTA ffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Som om man inte var beredd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) En del har verkligen inget för sig... Gör en vettig hemsida istället för sånt här. Det har blivit för mycket spam av 10-14 åringar nu. Hipp hipp hurra för FireFox+NoScript eller nåt åt det hållet. Redigerat 6 April 2009 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 asså du har inget bra syfte att ha den där hemsidan den är bara ful och jobbig fall jag får säga skaffa dig en riktigt fin sida i stället.Kopierar man sina layouts ja, då kan sidan bli fin Men www.coczo.se är ganska ful -.- OCH INGEN FAKTA ffs du gillar att kalla folk noob B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajkan Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Som om man inte var beredd. O.o P11 cooligen "som man inte var beredd B) " HAHAHHAHAHAHAHA Retard -.- En timma? Jag tror du har gjort minst 5 trådar i det här forumet om en massa scripts och skit? lol BTW - Har du glömt ditt main inlägg? "jag jobbade med sidan i 2 veckor vi har cirka 300 spel på sidan (?) inte helt säkert hur många." Vi ville ju få lite besökare -.- ? annars skulle dem inte tro Att sidan var så serriös " JA VI JOBBADE ME SIDAN I 1 TIMME OCH VI HAR REDAN FÅTT 300 SPEL :D:D:D HEHE " Vad är egentligen syftet med sidan? Skryta till kompisarna, "HAHA jag har redan 7 besökare på min hemsida, coolt va!" 90-100 st faktiskt :o Nu fick ni lite svar :) WWW.RINGSAW.INC.SE PWNAGESITE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg