henke10 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 snella hjälp mig jag skulle göra fusket boolProp testingCheatsEnabled true men även jag har skrivit korekt funkar den endå inte var har jag gjort för fel bereta hur man ska göra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 man ska väl trycka typ shift + F eller något när man går in på gör en ny familj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 man ska väl trycka typ shift + F eller något när man går in på gör en ny familjShift + N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Du vet väll att du måste vara i kvarteret om du ska göra det fusket? du tar upp fuckrutan med ctrl+shift+C och det är väldigt viktigt att du stavar med små och stora bokstäver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Du vet väll att du måste vara i kvarteret om du ska göra det fusket? du tar upp fuckrutan med ctrl+shift+C och det är väldigt viktigt att du stavar med små och stora bokstäver Du menar nog fuskrutan. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Oj sorry haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Du vet väll att du måste vara i kvarteret om du ska göra det fusket? du tar upp fuckrutan med ctrl+shift+C och det är väldigt viktigt att du stavar med små och stora bokstäver Du menar nog fuskrutan. ^^ Hahahaha! Garvade as mycket! :lol: Redigerat 29 April 2009 av ProBox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 1. Var i kvartersläge! 2. Öppna fuskrutan - Shift+C 3. Skriv in: boolProp testingcheatsEnabled true (Viktigt!! Skriv exakt som jag gjorde. Klart. (Vill du stänga av fusket ändrar du true till false. Vissa datorer kan krascha om du har detta fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joisan Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Hejsan! Du skriver ``Boolprop TestingCheatsEnabled True´´ Men det ska inte vara stora bokstäver på alla ord. kolla min stavning så får du se felet..! ``boolProp testingcheatsEnabled true eller false´´ Karm: Joisan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Om du har The Sims 3 skriver du testingcheatsenabled true. När du är klar med fuskerierna stänger du av fusket genom att skriva false istället för true. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte1414 Skrivet 23 September 2012 Rapport Dela Skrivet 23 September 2012 Var i kvartersläget. Håll in C+shift+ctrl skriv: Boolprop testingcheatsenabled true Innan du stänger av, var noga med att skriva samma fusk igen förutom att du ska skriva: False i slutet istället för true Fusket stängs då av och risken blir mindre för spelet att krasha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg