Pillshere Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 (redigerat) http://www.hamsterpaj.net/flashfilmer/vael...illusioner.html De är helt sjuka! Hoppas du kan engelska. Jag vet inte var denna tråden ska vara riktigt... Varning för nummer 26! Det är en bild på en tjejs rumpa... O_O Redigerat 8 Maj 2009 av shadow59 Citera
Poesi Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 Många hade jag sett förut, men fortfarande kul. Citera
360Xbox Skrivet 6 April 2009 Rapport Skrivet 6 April 2009 Nice, några hade jag faktist inte sett. Gillade: Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabridge Uinervtisy, it doesn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it wuothit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid does not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe Citera
Raptomex Skrivet 7 April 2009 Rapport Skrivet 7 April 2009 En sak är säker, beroende framkallande låt! :o Citera
CeZ Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Häftigt, rekommenderas att tittas i fullscreen dock. Funkade "Fish in a bowl" för er förresten? Den funkade inte för mig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.