kallerang Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Hej, vad tycker ni om habbo? Vet det är ute men om ni har kört... Har slutat själv men bara undra vad tker ni?? :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Suger skiten ur allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 det är crap!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 dom blir bara sämre och sämre enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Det är jävligt bögigt, ångrade att jag spelade det -.- Fullt av patetiska, dumma P12:or, som letar efter sin k*k på det, de vill ha sin brud ffs :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Själv har jag aldrig fattat vad själva spelet går ut på,och det är väldigt löjligt spel , imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 gut 2 wurdz teh sukk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Verkar helt uruselt, såg dessutom någon tidningsartikel för ett år sedan om att de hade lurat barn på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Japp. Fick byta nummer för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 jag tycker det är okej men har roligare på andra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 dom blir bara sämre och sämre enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Har nästan aldrig spelat habbo därför jag ser inte det roliga i det, så det suger imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.