360Xbox Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Thing is att habbo har 13års gräns och du måste hålla med om att det är ju inte stöld om dom ringer frivilligt och köper dom här mynten. Vem i hela världen skriver in sin riktiga åldersgräns? du menar att du inte är 13 år? >_> Jag menade på Habbo. Om man har hört massa i klassen osv som pratar om det och man vill bli medlem. Sen står det att man ska vara 13, då skriver man ju såklart inte in sin riktiga ålder. hmm, jo, men alla över 13 fattar nog att habbo är skit... Haha, mm egentligen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Habbo suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 habbo äger!!!! skoja bara det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 det är skit jag har typ spelat i 2 år ingenting förändras och jag har eller hade 124 möbler gav lite till mina vänner :P hoppas det läggs ner sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Habbo is the shit! Bokstavligen, Habbo är största skitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 har aldrig fattat mening med det liksom vad e det som e kul med att köpa ingeting för riktiga pengar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Habbo = tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Man slösar ju bara pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Rättare sakt är det skaparna som lurar barnen på pengar :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Skit spel, förstår inte meningen med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lobbe24 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Fråga sina föräldrar, det är så klart varför de vill att man ska göra det, det är för att en del föräldrar använder sitt bankkonto för att betala och då drar HABBO typ 50 kr xtra. (har alldrig spelat HABBO och kommer aldrig att göra SKITSPEL) Redigerat 12 Juni 2009 av Lobbe24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Håller med alla andra. Habbo lurar barn på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.