360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Habbo suger, finns massor bättre communitiesSom MSN :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Habbo suger, finns massor bättre communitiesSom MSN :D Precis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Ganska bra men det finns bättre. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Habbo suger, finns massor bättre communities Som MSN :D Precis :P Nej! blipville! >:( Ontopic: Tycker dom borde skriva Hangout for scammed children istället för hangout for teens i deras ads... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Jag har tänkt på en sak. Habbo säger att dom lär barn att vara säkra ute på nätet genom habbo. Men! Dom lurar ju barnen på pengar! Alltså lär dom inte ut ett skit! >.< OnT: Jo habbo suger. Jag slutade föra året. >.< Sen var det en kille som hette Rasmus tror jag. Han kontaktade Rea om habbo. Och om att han blivit Stulen på pengar över 4000 Kr! Där ser man varför man inte ska spela habbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 lirade förut för några år sedan. men iallafall.. man blir ju inte LURAD.. Dem tar ju inte 50 kr i månaden lr ngt sånt som jamba man bestämmer själv om man vill skicka in 6 mynt för 10-20 kronor (glömt) OnT : Spelet suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 lurar småbarn på pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frusciante2 Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Hej, vad tycker ni om habbo? Vet det är ute men om ni har kört... Har slutat själv men bara undra vad tker ni?? :D :P Skitdåligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Jag har tänkt på en sak. Habbo säger att dom lär barn att vara säkra ute på nätet genom habbo. Men! Dom lurar ju barnen på pengar! Alltså lär dom inte ut ett skit! >.< OnT: Jo habbo suger. Jag slutade föra året. >.< Sen var det en kille som hette Rasmus tror jag. Han kontaktade Rea om habbo. Och om att han blivit Stulen på pengar över 4000 Kr! Där ser man varför man inte ska spela habbo. Mm, och hälften där spammar med: AHHAAHH j*vla SKIT UNGE!!! f*n TA DIG!!! Det är inte bra för barn att spela det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Jag har tänkt på en sak. Habbo säger att dom lär barn att vara säkra ute på nätet genom habbo. Men! Dom lurar ju barnen på pengar! Alltså lär dom inte ut ett skit! >.< OnT: Jo habbo suger. Jag slutade föra året. >.< Sen var det en kille som hette Rasmus tror jag. Han kontaktade Rea om habbo. Och om att han blivit Stulen på pengar över 4000 Kr! Där ser man varför man inte ska spela habbo. vadå bestulen på 4000kr? han måste ju ha smsat för 4000 då ju :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Ja, Alltså han har ringde så många gånger tills det steg upp till 4000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Sen var det en kille som hette Rasmus tror jag. Han kontaktade Rea om habbo. Och om att han blivit Stulen på pengar över 4000 Kr! Där ser man varför man inte ska spela habbo. Finns kanske folk som vill spendera pengar på Habbo , nästan same shit som på WoW. Tycker inte att dom lurar direkt , står till och med att man ska fråga sina föräldrar om lov innan man köper habbo pengar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.