KuroKaktus Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Skriv dom här :P Själv spelar jag dessa: Rockband1/2 Kan nog dra fram mitt tf2 gh3 gh4 wt cod 5. Så nu är det er tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Alla spel jag har spelar jag online :P CoD 4 mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 The Club,GTA IV , Resident evil 5 och Cod 4 när ja får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 LBP och SWS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Gta IV Resistance 2 Resident evil 5 Tom Clansy´s HAWX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayOn Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Alla jag har..:P Oftast Kz2, GTA IV och Fifa 09. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 CoD4 och 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STP Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 NHL 09 och Cod 4 , spelar mest Cod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 battlefield bad company spelar jag mest online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Metal Gear Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Far cry 2 spelar jag online ungefär 7 timmar oftast om dan när det är skollov och när det är skola kanske jag spelar runt fyra timmar om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Far cry 2 spelar jag online ungefär 7 timmar oftast om dan när det är skollov och när det är skola kanske jag spelar runt fyra timmar om danom detta stämmer, är det ju inte bra, 7 timmar är lite för mycket hörrududu :huh: Ontopic: Tar fram Killzone 2 ibland, annars ibland GTA IV. Spelar inte så värst mycke ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.