Hoppa till innehåll

Runescape


PlayOn

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag ska snart bli member och har några frågor;

 

1. Jag vann ca 750k i Falador Party Room med ett noob account, nu vill jag tradea över pengarna till mitt Main account, men det finns ju trade limit nu, så det kommer ta sjukt lång tid att tradea över 10k i taget varje kvart. Jag har hört lite om att man kan göra det via Bounty Hunter men det är tydligen avstängt för tillfället(?). Sen finns det också nått som heter junk trading, men jag hittar inga bra items att använda... Hjälp?

 

2. Jag ska snart bli member och undrar om ni tycker jag ska ha kvar full rune eller om full granite är bättre? Också om ni tycker jag ska köpa Granite Maul eller Granite Mace.

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bounty Hunter är avstängt och kommer vara det en längre tid då dem ska ta bort "the craters" och sätta bounty hunter över hela wilderness, så det går ej.

 

Sedan angående junk trade, ett bra item är willows/maples longbows(u).

 

 

Fråga nummer två.

Granite är bättre än rune, så om du vill gå efter kvalitet så välj granite.

Köp inte granite mace, den är extremt dålig, köp en maul istället. Men jag skulle inte rekommendera den heller, men det är ju upp till dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där vid clan wars i den röda portalen om du har 2 datorer kan du gå med dom den noob accet har med sig bara cashen och mainet kan ha saker för att döda noob acccet, då får mainen sakerna noob accet dropar.

 

ps , gör det i en sågott som tom värld

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där vid clan wars i den röda portalen om du har 2 datorer kan du gå med dom den noob accet har med sig bara cashen och mainet kan ha saker för att döda noob acccet, då får mainen sakerna noob accet dropar.

 

ps , gör det i en sågott som tom värld

Man förlorar väll inte sina saker i Clan Wars om man dör?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo i den röda portalen då "items not safe"

hahahaha!!

 

hoppas inte han gjort det, för man får bara bones där :P

 

Jo jag har gjort det :P men jag vågade inte testa med alla pengar direkt så jag tog bara med typ 7k första gången för att se om det gick, fick bara ben ....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...