Aeyz Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hej! Jag och min kompis tänkte köra Raf och jag tänkte fråga er om det är nån Idé att göra det för jag har en 53 Paladin på mitt Account så tycker ni att jag och min kompis borde köra Raf eller inte? Han säger att man måste göra ett nytt account för att Rafa jag vet inte om det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 RAF, som betyder Recruit a Friend (som egentligen säger allt) betyder att du bjuder in din kompis till att spela WoW, och då tror jag att du/ni behöver ha ett nytt account. Tycker RAF är kul för att man lvlar 3 gånger snabbare än normal takt så jag tycker ni ska köra på det, för du kommer säkert att komma upp i lvl 53 ganska snabbt ändå så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Ok :thanks: för svaret :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Ok :thanks: för svaret :)Inga problem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 RAF, som betyder Recruit a Friend (som egentligen säger allt) betyder att du bjuder in din kompis till att spela WoW, och då tror jag att du/ni behöver ha ett nytt account. Tycker RAF är kul för att man lvlar 3 gånger snabbare än normal takt så jag tycker ni ska köra på det, för du kommer säkert att komma upp i lvl 53 ganska snabbt ändå så... Om DU bjuder in din kompis att spela, så måste inte du göra ett nytt acc, och som Necro sa så levlar du sjukt mkt snabbare, men jag tkr det bara suger dock :P Recruitade en polare, efter 2 gubbar man dragit till 60 blev det ganska tråkigt, drog iaf upp en warr till 50 också så det är min lägsta char jag har ;) Men som beginner är det ju skönt att levla snabbare så "Go for it!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Har spelat i 3 månader bara :) och min kompis har typ spelat i 1½ år . Han sa att HAN skulle bjuda in mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Har spelat i 3 månader bara :) och min kompis har typ spelat i 1½ år . Han sa att HAN skulle bjuda in mig :PJaha, då måste du göra ett nytt acc om båda redan har ett, eller han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Bäst att jag gör ett nytt acc för han har 2 acc och en LvL 64 & LvL 58. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Bäst att jag gör ett nytt acc för han har 2 acc och en LvL 64 & LvL 58.Jepp, bara så du vet.. Om du tkr det är värt så kan du göra ett acc och bli recruitad, sen senare kan du skicka över din main om du payar typ 150kr, du måste ha samma namn etc som ditt acc du skickar mainen ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Bäst att jag gör ett nytt acc för han har 2 acc och en LvL 64 & LvL 58.Jepp, bara så du vet.. Om du tkr det är värt så kan du göra ett acc och bli recruitad, sen senare kan du skicka över din main om du payar typ 150kr, du måste ha samma namn etc som ditt acc du skickar mainen ifrån. Okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ni kommer inte ha råd med spells, ni kommer levla så fort så ni hinner inte tjäna ihop tillräckligt med pengar. Men det problemet löser sig om du har en högre level gubbe med pengar .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ni kommer inte ha råd med spells, ni kommer levla så fort så ni hinner inte tjäna ihop tillräckligt med pengar. Men det problemet löser sig om du har en högre level gubbe med pengar ..Det är sant, men det lönar sig facktiskt tbh med RAF. En av dem hade en 67a typ, så det var ju rätt chill nog. Dessutom så är pengar oftast inte det svåra problemet, bara att fixa mining. Copper ligger ute för 5-10g, osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg