Gäst Justfiwi Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hejsan! Läste för ett år sedan ut alla Harry Potter böckerna och sörjer såklart att de är slut. Men jag har hört av folk att det finns fans som har skrivit vidare på Harry Potter historien, alltså som en åttonde (8:e) bok. Dvs att det inte är JK Rowling som har skrivit dem och att det därför inte är den rätta författaren. Men jag undrar om någon kan hjälpa mig att finna en sådan bok, bryr mig inte om den är på Engelska. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Sök på Harry Potter Fanfiction Finns hur mycket som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Bara att leta på fanficsidorna som figurerar på vårt älskande internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag gillar inte Harry Potter själv men om det var en bok, film eller spelserie som jag tyckte mycket om så skulle jag aldrig någonsin vilja läsa/se/spela en påhittad uppföljare som inte är från författaren. Bara jag eller förstör dem inte Harry Potter med egna saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
molleman972 Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Nej, det kommer inte ut fler. Den 8:onde var den sista och bästa. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Finns väl 100.000 olika böcker om det... hur du har missat det vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Nej, det kommer inte ut fler. Den 8:onde var den sista och bästa. ;) ööh den sjunde menar du ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Nej, det kommer inte ut fler. Den 8:onde var den sista och bästa. ;)*host* läs tråden. Jag söker efter böcker som fans har skrivit, dvs inte författaren.Samt att det var den sjunde som var den sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 http://browse.barnesandnoble.com/browse/na...;bncatid=836576 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Idd Xade, en påhittad bok gör inte det bättre tror jag.. Böckerna är ju bra för författaren är bra. Om några randoms skulle skriva en kass åtta, vem bryr sig? Förstör det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.