Northwest Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 allmänt krig vi sjukhuset i jefferson,och så kom en polis helikopter flygande en halvmeter över marken i den smala gången aldrig skrattat så mycket när jag spelat SA. Det där låter ju som ett uppdrag man får göra. Det roligaste är väl första gången jag spelade SA skulle jag tro,när man satt i skivan och skulle börja spela,typ ;) men det var inget uppdrag,skulle stänga av och innan man stänger av så krigar man alltid mot polisen på GTA. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 har många gammla goda minnen! men att spela spelet första gången ligger högt på listan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 När man spelade två spelare på PS2 (på samma konsoll) han jag spelade med vi åkte runt hela spel-världen jag var CJ och han var en präst, och då körde han med 4-hjuling på ett högt berg och jag satt på också. Och då såg han inte hur han körde så han körde ner i vattnet. Vi fick simma resten av vägen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Jag har massor med roliga minnen från Gta Sa men mina allra bästa minnen var när jag och min kompis spelade 2-player och så lekte vi att vi blev jagade av leatherface, när vi lekte att att CJ hade blivit knäpp och sprang runt i skogen, när jag spelade 1-player och blev jagad av en sån där bonde utan tröja och han rörde sig väldigt konstigt och när jag var ute i skogen mitt i natten då det regnade och så hörde jag och min kompis ett ljud som lät som en blixt och plötsligt så kom det ett flygplan som kraschade precis bredvid mig. Jag blev helt livrädd xD Redigerat 1 Maj 2009 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora97 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Jag kom ihåg när jag lånat spelet till mitt xbox. Kompisen jag lånade det av hade just gått hem och knappat in tre koder, aldrig efterlyst, ett flygplan och vapen. Så jag hade så jäkla kul där och flög omkring. så förlorade jag kontrollen över planet och fingrade med alla knappar på dosan. Så hittade jag av Y-knappen och föll ur, då började jag igen å fippla med spakar å knappar å rattar å hela köret. Då fälldes en fallskärm ut och jag dalade prydligt ner på marken. Mitt ute i ingenstans! Jag kunde inga koder och visste inte vagen till sparhuset i Los Santos. Så jag gick till Los Santos och det tog över en och en halv timme! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 När man spelade två spelare på PS2 (på samma konsoll) han jag spelade med vi åkte runt hela spel-världen jag var CJ och han var en präst, och då körde han med 4-hjuling på ett högt berg och jag satt på också. Och då såg han inte hur han körde så han körde ner i vattnet. Vi fick simma resten av vägen :lol: Samma sak har typ hänt mig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg