Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 Hunter är en klar vinnare :)Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink.
Hivee Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 Hunter , för det krävs ingen skill För skill Mage eller Warlock Mage? Warlock? Skill? Kom igen, det är en twink - du klickar en knapp och vinner/vinner inte
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 Hunter , för det krävs ingen skill För skill Mage eller Warlock Mage? Warlock? Skill? Kom igen, det är en twink - du klickar en knapp och vinner/vinner inte Haha agree, hunters måste man kunna kita, annars suger dem. Så det krävs skill mkt mer för hunters än för mages/locks i lvl 19..
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Skrivet 9 April 2009 "Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink." Jo, Men skulle vela ha en nu :P Har en fråga : Hur gör man den där QUOTE saken ??
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 "Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink." Jo, Men skulle vela ha en nu :P Hehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill.
Hivee Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 (redigerat) "Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink." Jo, Men skulle vela ha en nu :P Har en fråga : Hur gör man den där QUOTE saken ?? Du klickar på svara som finns till höger om meddelandet Redigerat 9 April 2009 av Hivee
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Skrivet 9 April 2009 Hehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill. Jag vet att man måste ha 1000 - 2000 Guld minst, Jag ska göra en Twink och göra den så bra jag kan . Hehe sudda nog lite för mycke :)
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 Alright! Gogo och gör en hunter twink och slakta! Krävs inte så mkt pengar för att kunna slakta endel!
Hivee Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Hehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill. Jag vet att man måste ha 1000 - 2000 Guld minst, Jag ska göra en Twink och göra den så bra jag kan . Hehe sudda nog lite för mycke :) Du ska inte sudda någonting :p Redigerat 9 April 2009 av Hivee
Zhug Skrivet 9 April 2009 Rapport Skrivet 9 April 2009 Dock så kommer 30+ stamina on shoulders grejen att bli nerfat, desamma gäller fishing hat och kanske boots, vet inte säkert.
Rekommendera inlägg