zkAro Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vilken server spelar du på necro? Jag har kanske också sett dig! ;>Kör just nu på Darksorrow PvP på min 80 paladin och 18 rogue^^ Ganska länge sedan jag körde på thunderhorn nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Vilken server spelar du på necro? Jag har kanske också sett dig! ;>Kör just nu på Darksorrow PvP på min 80 paladin och 18 rogue^^ Ganska länge sedan jag körde på thunderhorn nu. Aha, då har jag inte sett dig :/Har du börjat på din hunter du skulle göra btw Xye? Eller gjorde du något annat? Redigerat 12 April 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jo , dom flesta som rollar en Priest twink är oftast skillad annars har man inget i bg eller arena och göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jo , dom flesta som rollar en Priest twink är oftast skillad annars har man inget i bg eller arena och göraMjo, men inte så kul om man inte har någon polare att lira med, för att random heala BGs som twink och köra arena med random nibbs låter tbh ganska tråkigt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Nope, Har glömt och göra Huntern :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Men gör den då! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Men gör den då! :o Tänker göra den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Okej, alliance eller horde? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Tror att jag gör en Tauren Hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jepp, Taurens är dem bästa om du ska vara horde, mer HP och sen så har du stunn också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jepp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lockash Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jag hade en 19 twink warrior men levlade upp han till 24. Annars körde jag på 64 hunter FFS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg