Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hunter är en klar vinnare :)Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hunter , för det krävs ingen skill För skill Mage eller Warlock Mage? Warlock? Skill? Kom igen, det är en twink - du klickar en knapp och vinner/vinner inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hunter , för det krävs ingen skill För skill Mage eller Warlock Mage? Warlock? Skill? Kom igen, det är en twink - du klickar en knapp och vinner/vinner inte Haha agree, hunters måste man kunna kita, annars suger dem. Så det krävs skill mkt mer för hunters än för mages/locks i lvl 19.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hunter eller rogue imo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 "Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink." Jo, Men skulle vela ha en nu :P Har en fråga : Hur gör man den där QUOTE saken ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 "Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink." Jo, Men skulle vela ha en nu :P Hehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) "Självklart, men du borde ha 80 main före du gör en twink." Jo, Men skulle vela ha en nu :P Har en fråga : Hur gör man den där QUOTE saken ?? Du klickar på svara som finns till höger om meddelandet Redigerat 9 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill. Jag vet att man måste ha 1000 - 2000 Guld minst, Jag ska göra en Twink och göra den så bra jag kan . Hehe sudda nog lite för mycke :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Alright! Gogo och gör en hunter twink och slakta! Krävs inte så mkt pengar för att kunna slakta endel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ok! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Hehe, alltså.. Du kommer inte kunna ha en twink utan en main, du behöver sholdersen/trinketen för Emblem of Heroism etc, från 1000-2000guld minst. Klokt att vänta men du gör som du vill. Jag vet att man måste ha 1000 - 2000 Guld minst, Jag ska göra en Twink och göra den så bra jag kan . Hehe sudda nog lite för mycke :) Du ska inte sudda någonting :p Redigerat 9 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Dock så kommer 30+ stamina on shoulders grejen att bli nerfat, desamma gäller fishing hat och kanske boots, vet inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg