zkAro Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Jepp, Taurens är dem bästa om du ska vara horde, mer HP och sen så har du stunn också!Orc är också bra, om jag inte minns fel för de har ju increased damage också.Men annars har Blood Elf mest agility. Redigerat 13 April 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jo, men det är inte mkt increase dmg, kanske 20 ap i 15 sec, som är ingeting.. Belfs kanske har 3-4 mer agi än taurens, men jag tror nog taurens vinner i längden. Dock så kan du ha rätt om att dem är bättre, eftersom 3-4 agi är ganska mkt på lvl 19. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jo, men det är inte mkt increase dmg, kanske 20 ap i 15 sec, som är ingeting.. Belfs kanske har 3-4 mer agi än taurens, men jag tror nog taurens vinner i längden. Dock så kan du ha rätt om att dem är bättre, eftersom 3-4 agi är ganska mkt på lvl 19. Nej, orc är bäst pga racial, tauren har en kass racial Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jo, men det är inte mkt increase dmg, kanske 20 ap i 15 sec, som är ingeting.. Belfs kanske har 3-4 mer agi än taurens, men jag tror nog taurens vinner i längden. Dock så kan du ha rätt om att dem är bättre, eftersom 3-4 agi är ganska mkt på lvl 19. Nej, orc är bäst pga racial, tauren har en kass racial Vad har orcs? Critt med bow eller? Dessutom, Taurens Racial, visst ger inte så mkt hp, men det är bättre än dem flestas iaf på högre lvl :P Men kan förstå, eftersom det bara är 5% av din lvls HP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jo, men det är inte mkt increase dmg, kanske 20 ap i 15 sec, som är ingeting.. Belfs kanske har 3-4 mer agi än taurens, men jag tror nog taurens vinner i längden. Dock så kan du ha rätt om att dem är bättre, eftersom 3-4 agi är ganska mkt på lvl 19. Nej, orc är bäst pga racial, tauren har en kass racial Vad har orcs? Critt med bow eller? Dessutom, Taurens Racial, visst ger inte så mkt hp, men det är bättre än dem flestas iaf på högre lvl :P Men kan förstå, eftersom det bara är 5% av din lvls HP. Nej, taurens racial suger, orcs racial äger - ger 322 AP på 80 när man använder den vilken INTE är dåligt, som att ha en extra trinket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Inte som en extra trinket, lite väl att ta i.. Men jo jag vet, men det är ju för hans lvl 19 twink.. Det ger kanske 20 AP. Inte så jätte mkt, men helt okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg