Zhug Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Tjena tjena, Har ett litet problem. När jag försöker byta avatar bilden och trycker på uppdatera så har jag fortfarande samma gamla bild kvar..Och jag har försökt flera gånger. Vet någon vad felet är? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Tryck på f5 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Tryck på f5 ;)Funkar ändå inte. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Det tar lite tid, prova logga ut och in också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Det tar lite tid, prova logga ut och in också..Okaj, men logga ut o in fungerade inte, men jag får ge det lite tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 så händer det typ varje gång jag byter avatar, brukar ta ungefär 10 min för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Tryck på f5 ;) Ctrl+F5 funkar bättre :P ;) Redigerat 9 April 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 F5 ett par gånger, funkar inte det så töm cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.