OpeningTitles Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Hej jag behöver hjälp med Påsk Questen har någon klarat ut den och vill berätta för mig har problem med att mata fågeln osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Jag har klarat den. Men det är svårt att förklara här, jag kan visa dig in-game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 (redigerat) Jag ska vara snäll och ge en liten guide; Först av allt ska du prata med easter bunny; senare ska du ner i hålet och gå till easter bunny JR;efter att har pratat med honom ska du mata en gigantisk-Chokoägg läggande fågel som är trött;gör någon emot föra att väcka den; ge den den mat den vill ha som är i någon av påsarna som är i närheten; sen ska du skaffa implings för att göra en maskin att fungera; plocka upp en impling..(sak har glömt) som är på easter bunnys kontor; sedan tar du ungefär 5 impling jars som också är i närheten; gå tilbaka till ¨fabriken¨ sedan går du mot en grotta som är fågelns vänster; där inne finns easter implings som du ska fånga; fånga 5 st genom att klicka på dem du hittar; sedan trycker du på impling jaren med en impling i på en lång maskin nära fågeln; sen skaffar du olika delar till en maskin som gör något men den är liten och nära ingången till easter bunnys kontor; genom att skaffa delarna, sök i många låder sen använder du dem på maskinen; sedan ska du hjälpa ekorrarna som skiljer på nötter och annat skräp; prata med ekorren med en mörk päls och en gul hatt; sen pratar du med EasterBunny JR;sedan gå upp och berätta för Easter Bunny. PS-då och då måste du prata med Easter Bunny JR som jag inte skrev men orka så... varsågod. Redigerat 8 April 2009 av alexanderice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Här, hittade en guide på youtube. Jag hoppas att du kan engelska. ps. nu ser du också vart du ska gå. del-1 del-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Såja, avklarat. Tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 vad tyckte ni om mig kort fattade guide då o.-? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 vad tyckte ni om mig kort fattade guide då o.-?Den var jobbig att läsa igenom.Du använde inga versaler, inga punkter och kommatecken helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 vad tyckte ni om mig kort fattade guide då o.-? Sämst :) Lättare att förstå om man inte läste den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Lås tråden har redan klarat ut den utan eran tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Lås tråden har redan klarat ut den utan eran tips.Inte behöver den låsas, vi kan ju fortfarande föra en diskussion över påsk event? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 det är störande att den där dansen man måste ha capen för är kvar... Man kommer väll aldrig få den längre? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 ok raptomex, jonte jag tror den kommer aldrig ut men det kommer kanske ut en ny cape? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg